Modem hız sorunu


Selamlar yaklaşık 1 yıldır 80mbite yakın hız alıyordum. 1 ay önce modem arızalandı ve ekip modemin bozuk olduğunu söyledi. Bizde Keenetic EXTRA DSL aldık. Fakat speedtest sonucu internet hızı yaklaşık 24mbit geliyor. TurkNet ekibi sorunu modemde buluyordu modemi değiştirdik. Şimdide oluşturduğumuz destek kaydında kendi hatlarında değil bize ait olan binanın altyapısında olduğunu söylediler. Modem bozulmadan önce yaklaşık 80mbit hız alan modem şimdi daha iyi bir modem ile değişmesine rağmen nasıl oluyor da 20mbit i zor görüyor? Modem değerlerinin görsellerini paylaştım. Yardımcı olursanız sevinirim. Benim fark ettiğim sinyal zayıflamasının değeri yüksek gözüküyor.

image

Sinyal zayıflaması çok fazla. İç tesisat da arıza var gibi duruyor. Ankastreden kontrol edilmesi iyi olur. İç tesisatta ek varsa yak1 konnektör ile bağlanması en iyisi

İç tesisat kabloları ve ekleri yenilendi fakat sorun hala devam ediyor bizde desteğe sorunu ilettik bekliyoruz.

TurkNet yerinde destek ekiplerini talep edebilirsiniz, ​TurkNet yerinde destek ekipleri gelirse bir sorun yoksa onlar da rapora bildirir, Telekom’a iletir. Sonrasın da duruma göre Telekom ekipleri dış hat kontrollerini gerçekleştirir, çok uzamaçlı bir süreç olursa Ortak çalışma düzenlenebilir.
Evet, Zayıflamanız sebebiyle hizmetiniz de problemler yaşıyorsunuz.

Konu üzerinde hiçbir gelişme olmadı desteğe yazdık ve sürekli hatanın bizden kaynaklandığını söylediler. Uzun bir çaba sonunda internet 27-28 mbit e çıkarılabildi. Destekten hiçbir sonuç alamadık. İç tesisata baktırdık bir sorun çıkmadı. Hiçbir gelişmede olmadı. Sözde yüksek paket kullanıyoruz.
image
image
image

Selamlar. Arızanız, ilgili birimlere iletildi, işlemlerinizin takibi yapılıyor…
Bu süreçte, modeminizi açık tutun.

1 Beğeni