Modem 2 gündür İp almıyor

Merhabalar,
Modemim yaklaşık iki gündür İp alamıyor ve internete erişim saglayamiyorum. Arıza kaydı olusturmama rağmen ne bir dönüş yapıldı ne de ben bir muhattap bulabildim. İnternet üzerinden yapmam gereken işler var ve iki gündür sekteye uğruyor. Sorunumun ivedilikle giderilmesini talep ediyorum.

Destek kayıt no: 63501769

1 Beğeni

@alperenatici bir sorun yaşayan daha. Geçmiş olsun. Alperbey sorun yaşayan çoğalıyor bilginize.

1 Beğeni

Geçmiş olsun. Aynı sorunla bende 19 gündür uğraşıyorum. Hala bir çözüm sağlanamadı. Benim deneyipte çözüm sağlayamadığım konuları yazayım sizde deneyin belki sorununuz çözülür. Öncelikle ip atamasının doğru bir şekilde yapıldığından emin olmalarını isteyin. PPPoE kullanıcı adınız sistemden silinmiş olabilir kontrol etmelerini sağlayın. Aynı hatayı alan kullanıcılar, kullanıcı adı veya şifre değişikliği istedikten sonra sorunun çözüldüğünü yazmıştı. Bunların her birini kontrol etmelerini istedim, geri dönüş olarak bu konularda sorun olmadığını belirttiler bana. Benim için yapılması gereken Saha dolabındaki portta, elektrik dalgalanmasından kaynaklı yüksek voltaj nedeni ile hasar olma ihtimali. Onun içinde ne yaptıysam TT’den gelip saha dolabını kontrol etmediler. Bugün sağ olsun müşteri hizmetlerinden arkadaş Port değişikliği talebinde bulundu TT’ye inşaallah çözülür diye umuyorum.

Selamlar @Eyjafjallajokull, gün içerisinde iptal talebinizin onaylandığını ve hizmetinizin iptal edildiğini görüyorum. Arandığınızı ve konuyla alakalı bilgi aktarıldığını görüntülediğim için konuyu kapatıyorum. Tekrar görüşmek dileğiyle.

1 Beğeni