Millenicomdan Türknete ADSL üzerinden VDSL İçin Geçiş Yaptım Fakat Hızım Halen Yükseltilmedi

Millenicomdan ADSL 16Mbps hizmet alırken açık port araştırmam oldu Türk Telekomdan ve Türk Telekom Altyapısı kullanıldığı için açık port olduğunu öğrendik bu sayede farklı internet sağlayıcılarından tekrar altyapı sorgulamam üzerine VDSL 50Mbps hatta daha da yüksek hızda internet sağlanabildiğini gördüm. Bunun üzerine Türknetin sağladığı hizmeti araştırıp TurkNet 'e geçiş talebinde bulundum ve işlemler başlatıldı. Millenicomdan çıkışımı TurkNet sağladı ve dün 29 Kasımda internete giriş bilgilerim sağlandı ve kurulum gerçekleşti fakat hızı defalarca kontrol ettik yine 16MBPS . Değişen hiçbir şey yok iletişime geçmeye çalışıyoruz geçemiyoruz arıza taleplerinde bulunduk fakat tam anlamıyla ilgilenilmedi. Ayrıca dün yaptığımız arıza talebi sonucunda internet akşama doğru tamamen gitti modemimizde DSL ışığı bile yanmıyor 1 gündür internete erişim sağlayamıyoruz. Lütfen bu konuyla hızlı bir şekilde ilgilenin . 169.90 tl yi 50 Mbps için veriyorken 16 Mbps kullanmak istemiyorum. Bu konuda problem yaşayanlar da belirtebilirse çok sevinirim.

Modeminiz VDSL uyumlu mu? Sinyal gittikten sonra (modeminiz VDSL ise) tekrar modem kurulumu yaptınız mı? Destek kaydı üzerinden size cevap verilmedi mi? Eğer cevap verildi ise de ne cevap aldınız paylaşır mısınız?

Öncelikle evet modem vdsl destekliyor. Yaklaşık 2 arıza kaydında bulunduk birinde halen arıza tespiti yapılıyor yazıyor diğerinde ise türk telekom saha ekiplerine bildirildiği yazılmış fakat bugün gün içinde hiçbir aksiyon alınmadı. Benim merak ettiğim konu şu bir port değişimi yapmak bu kadar zor mu altyapım destekliyor dendiğinde ikincisi de tüm internetimiz niye kesiliyor halen daha ulaşamıyorum internete . Diğer sorduğunuz soru da evet modem kurulumu yapıldı hatta arkadaşım bir daha kurdu.

Gün içinde lütfen destek sağlayın artık.

Selamlar @KuzgunSpace, foruma hoş geldiniz :raised_back_of_hand: Süreciniz saha ekiplerince kontrol ediliyor. 58583084 numaralı kaydınız üzerinden ben de takibini yapıyorum :handshake:

Hala bir dönüş alamadık 36 saat dediniz 36 saati aşmış durumda. Tüketici haklarına mı başvurmamız gerekiyor.

Gerçekten bu yapılan dolandırıcılık resmen , internetim 1 haftadır tamamen yok. Türktelekom teknik ekibi altyapının santralle evimiz arasındaki bağlantısını kontrol etti ve bir problem olmadığını dile getirdiler sonrasında TÜRKNETTEN ise bize geri dönüş olarak ya apartman içindeki kablolamada vs sıkıntı olduğunu ya da kutuda problem olduğu söylendi ve 300 TL ÜCRET istendi ekstra. Fakat internetimizin birden kesilmesi durumu ve komşularımızın herhangi bir problem yaşamadığını göz önünde bulundurursak bilerek uğraştırıldığımızı (ücret için) düşünmeye başladık. Çünkü teknik ekibin de bildirisinde sinyalin modemimize ulaşmadığı yer alıyordu. Ayrıca modemimizi farklı tanıdıklarımız da denediğimizde çalışır durumdaydı . Ya yardımcı olun ya da gerçekten tüketici haklarına başvuracağım

Tekrar selamlar, gelecek ekip iç tesisatta sorun tespit edip problemi çözemez ise ücret talep etmiyor. Ekipleri istediğinizi görüyorum. En kısa sürede adresinize ekip yönlendirilecek :raised_back_of_hand:

Konuya sizin kadar vakıf olmadığım için kusura bakmayın öncelikle. Benim tek şikayetim neyin ne olduğu değil . Ben bir müşteri olarak neden bu kadar detayı araştırmak zorunda bırakılıyorum ve neden haftalarca internetsiz bekliyorum . Bir mal satıyorsan karşılığını ne olarak belirttiysen vermek zorundasın bir firma olarak.

Tamam fakat gerçekten bu devirde insanı böyle uğraştırmanız çok üzücü. Bu kadar talep oluşturmamıza rağmen süreç çok çok yavaş. Bugün ekip gönderirseniz çok sevineceğim.

Sorununuz devam ediyor mu?

Devam ediyor @ModeratriX

Tekrar selam @KuzgunSpace, ortak çalışma ile probleminiz giderilecek. Çalışmanın randevu tarihi kaydınız üzerinden paylaşılacak :heart_hands: