Mecbur iptal edilen hizmetten 1200 fatura

Selamlar, taşındığım yerde altyapı olmamasından dolayı hizmetimi mecburi iptal ettim yaklaşık 3 ay önce. Modem ve ont cihazı bende kaldı herhangi bir bildirim düşmedi. Bugün o hizmete ait 1200 küsur fatura yansıtıldı. Sebebi ise modem ücreti dendi. Oysa bana hiçbir şekilde bildirilmedi. Yollamak istediğimde 15 gün içinde yollamanız gerekiyordu dendi. Boş yere 1200 lira fatura yansıtıldı ne yapabilirim bununla ilgili

Tüketici hakem heyetine başvurun. Sonuçta modem eşinizde verebilirsiniz.

Fiber yada gigafiber hizmetinde modemi ücretsiz Bir şekilde kullanımınıza sunuyorlar bildiğim kadarıyla iade etmek şartıyla.
1200 TL nin hepsinin modem ücreti olduğunu düşünmüyorum.
Ayrıntılı faturada herşeyin yazması gerek

Sözde sms gönderdiklerinin ilk 15 gün içinde ikaz ettiklerini söylüyorlar fakat gelen ne sms ne arama var. göndereyim anlaşma kodunu verin diyorum. 15 gün geçti diyorlar. Ödemeyeceğim o faturayı

TurkNet mi kullanıyordunuz? İptal işlemini nasıl yaptınız? Size iptal işlemi sırasında sesli arama yapıldı mı?

Daha önce de TurkNet kullanıyordum. Taşındığım yerde gigafiber olmamasından kaynaklı iptal edip yeni abonelik başlatmam gerektiği söylendi. İptal işlemi gerçekleşti üstünden 3 ay geçti. Bugün maile fatura düştü sözde SMS gelmiş anlaşma kodu olan ama bana gelmedi. Üstüne hatırlatma vs. de yapılmayınca modem kaldı bende. Faturayı iptal edin anlaşma kodunuzu verin yollayalım diyorum ona da fatura kesilmiş yapamayız deniyor. Mağduriyet…

1 Beğeni

Merhaba Kadir Bey, öncelikle böyle bir durum ile karşılaştığınız için üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. GigaFiber ve TNFiber hizmetlerinde kullanıcılarımıza hizmet süreleri boyunca modem veriyor ve herhangi bir ücret istemiyoruz. Ancak hizmet iptallerinde modemleri bize göndermeniz ve iade etmeniz gerekiyor.

Siz hizmetinizi iptal ettirdikten sonra modemi veya size verilen ONT cihazını bize teslim etmediyseniz bunun ücreti sizden alınır…

Sizin için birşeyler yapılabilir mi konusunda destek olmak için arkadaşlarıma durumu ileteyim. Bana bunun iptal ettirdiğiniz hizmetinizin müşteri numarasını özel mesaj üzerinden iletir misiniz?

3 Beğeni

@kadiryalcin, ben şimdi arkadaşlarıma durumunuzu ilettim. Bir dönüş aldığım zaman sizinle iletişime geçeceğim.

1 Beğeni

@kadiryalcin, sizinle modem ve iade sürecimiz ile ilgili bilgiyi sistemlerimiz üzerinden ve SMS ile bilgi vermişiz.

01.12.2021’de size bu bilgi mesajını paylaşmışız :frowning: Görmediniz veya gözünüzden kaçtı bilemiyorum… Arkadaşlarıma durumunuzu ilettim. İçeride değerlendirmeye alınarak sizinle süreç hakkında iletişime geçilecektir.

4 Beğeni

@EFG hocamın yardımları ile tarafıma ulaşılıp adres iletildi. elimdeki parçalar talep edildi. ilgisine teşekkür ederim.

2 Beğeni

@EFG Enes Bey de olmasa zaten

2 Beğeni

Hakikatten tek kişilik dev kadro :sweat_smile:

3 Beğeni

enes reis sende olmasan vay buraların haline… Emeğine sağlık

3 Beğeni

Sorunun çözümüne sevindim. :hugs:

1 Beğeni

@ahmetmelih, @BLackOwL @tsunami, hepinize bu güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Her zaman en iyisi olmak için çalışmaya devam :muscle: İyi ki varsınız :pray:

4 Beğeni