Mahalledeki İnternet Kutusuna Hangi Portun Bana Ait Olduğu İşareti Konulmadı

Benim evimde altyapı yoktu. Firmanızı aradım ve bütün mahallede internet altyapısının olup sadece bizim evde olmadığını belirttim. Bunun üzerine çaprazımdaki 36 numaralı evden hizmet alıp alamayacağımızı sorduğumda olur denildi. Sonrasında kurulum hizmeti ister misiniz? Denildiğinde evet dedim ve başvuru gerçekleşti. Teknisyen akşam saat 18:30 civarında geldi ve buraya Türk Telekom işaret koymamış dedi. Sonrasında bize buraya kurulum yapılmış yazarım ve ücret alınmaz dedi. Bizde kabul ettik. TurkNet Online işlemlerde internet hizmeti aktif yazıyor fakat bende ne bağlantı var ne de kablo. Online İşlemlerden Arıza kaydı oluşturuyorum 3 gündür. Fakat sürekli konuyla alakasız cevaplar alıyorum. Nasıl Mahalledeki kutuya işaret koydurabilirim lütfen yardımcı olun.

Oimden Destek talebi acın ve Telekomun ankastre üzerinde etiketleme yapmalarını isteyin. Dönüş sağlanacaktır. Eğer telekom sistem mesajı gelip Telekom kaynaklı sorun yok yazıyorsa. Bağlantınız aktif demektir ancak etiketleme yapılmış gibi gösterilmiş anlamına gelir. Elektrik bilginiz varsa dairenize ulaşan kroneyi bulup kendi kablonuzu çekebilirsiniz. Eğer bilginiz yoksa durumu bir elektrikci bulup anlatın elektrikci halledecektir