Lütfen kabloyu kontrol edin...!

Keenetic modemimin arayüzünde internet bağlantısında ‘‘Lütfen kabloyu kontrol edin’’ şeklinde bir mesaj bulunuyor. Dün akşam saatlerinde hız problemi ile ilgili olarak TurkNet mobilden destek kaydı (49857403) açtırmıştım. Bağlantımın kontrol edilerek arızanın giderilmesi için TT saha ekiplerine bilgi verildiği ortalama 36 saat sürece bilgisi tarafıma bildirildi. Ancak bugün saat 11.00 sıralarında internet bağlantımın gitti. Tekrar bağlantımın gittiğine dair destek mesajı oluşturmak istememe rağmen önceki destek kaydımdan dolayı yenisi oluşturamıyorum. Aynı kaydın altına iki sefer bağlantımın olmadığına dair mesaj yazmama rağmen herhangi bir dönüş yapılmıyor. Lütfen en kısa sürede sorunumu çözün.

Gerekli işlemler sağlanıyordur. Arka planda TT saha ekibi de kontrollerini sağlıyordur mutlaka. Biraz daha bekleyelim.

Arızayı bildireli yaklaşık 40 saati geçti ancak arızanın giderilmesi yönünde herhangi bir dönüş yok bakalım 3 vakte kadar giderilir diye düşünüyorum.

Bugünde arıza ile ilgili dönüş yapılmadı, bu saatten sonra saha ekipleri de çalışmıyor, arızanın giderilmesi işlemi yarına kaldı. Bu forumda türknetten kimse yok mu?

2 Beğeni

Destek kaydınızın içine aranmak istiyorum diye belirtin ve sizi Müşteri hizmetlerinin aramasını bekleyin ve sesli iletişim kurarak bilgi almayı deneyebilirsiniz.

Hız düşüklüğü ile ilgili olarak açtığım destek kaydının ertesi günü internetimin kesilmesi sebebiyle bir çok defalar sorunun çözülmesi ile ilgili mesaj ve görüşme sonucu telefon hattımın TT ekiplerince kesilerek başka hatta taşındığını 4- 5 gün sonra gelen TurkNet ekibi ile birlikte ankastreyi kontrol ettiğimizde tespit ettik. Gelen ekipteki arkadaş kesilen kablomu diğer hatta bağlayınca internetim geldi. Görüşmeler sırasında TurkNet bana ankastreye kadar sorun gözükmediğini iç tesisatta sorun olabileceğini eğer sorun varsa gelen ekibin ücretinin faturama yansıtılacağını söyledi. Bende kabul etmiştim. Faturam geldiğinde gördüm ki bana 108tl yerinde destek ücreti yansıtılmış. İç hattımda sorun olması durumunda tarafıma ücret yansıtılacağı telefonda söylediği halde TT ekibinin kabloyu kesmesi sonucu internetimin kesildiğini turknetten arayan arkadaşa tane tane anlattığım halde bu ücretin alınacağını söyledi. Sorunun telefonla çözülemeyeceğini anladım ve bugün Tüketici hakem heyetine başvurdum. Müspet veya menfi bir gelişme olursa yine buradan yazacağım.

2 Beğeni

Bir gelişme olması durumunda yazacağımı belirtmiştim. TurkNet’ ten 09/02/2022 günü arandım. Faturama yansıtılan yerinde destek ücretinin müşteri memnuniyeti kapsamında sonraki faturalarımdan düşüleceği bildirildi. Ancak ben sorunun benden kaynaklanmadığına emin olduğum için ses kayıtlarının dinlenmesini de istemiştim. Görüşmemizde bu durumu sormayı unuttum. Bu durumu onlarda söylemediler, sadece müşteri memnuniyeti kapsamında değerlendirildiği söylendi. Açıkçası gerçekten müşteri memnuniyeti mi yoksa hatalı yada yanlış işlemden dolayımı olduğuna emin değilim. Bundan sonra yaptığım görüşmelerde talep ettiğim yada talep edilen durumları mutlaka kayıt altına alacağım.

1 Beğeni

Sizinle özel mesaj üzerinden bu konu hakkında bilgi verdim. Buradan da vereyim. Müşteri memnuniyeti açısından yapılan bir işlemdir. Umarım farklı bir sorun yaşamazsınız ancak yaşamanız durumunda bana her zaman özel mesaj üzerinden ulaşabilirsiniz. İyi ve sağlıklı günler dilerim.