Merhabalar,
Öncelikle böyle bir forumun varlığı gayet hoş. Emeği geçenlere teşekkürler.
5-6 gün kadar önce Gigafiber olarak bir kurulum yapıldı. Kurulumdan evvel Port sayısı yetersizdi, bina içerisndeki kutu değiştirildi. Ardından ev kurulum ekibi gelip gayet titiz bir şekilde kablolamayı yaptılar fakat personel aşağıdaki port kutusunda bir problem olduğunu, internetimin gidebileceğini söyledi. Bununla ilgili kaydı kendinin açacağını kısa süre içersinde düzeltme sağlanacağını söyledi. Öyle de oldu, 4-5 saat kullanmamın ardından kutuya ve küçük kutu üzerinde los ışığı sabit şekilde yanmaya başladı. Ben müşteri hizmetleri üzerinden talep oluşturdum 48 saat içersinde düzeltme sağlanacağı bilgisi paylaşıldı fakat 3 gün oldu gelen giden yok. Hiçbir müşteri temsilcisi tahmini zaman ön göremiyor.
Ben evden çalışan birisiyim, güncel telefon faturam 4 haneli rakamlara ulaşmış durumda. Ciddi bir mağduriyet söz konusu. Eğer sorunum gün içerisinde giderilemezse üzülerek alternatif sağlayıcılara geçmek durumunda kalacağım. Tek talebim ekibe ulaşılması ve adresime ne zaman geleceği bilgisinin tarafıma iletilmesi. Müşteri hizmetleri tarafının saha ekibinden bu kadar izole tutulduğunu düşünmüyorum. Lütfen birisi insanlık için saha ekibini arayıp bilgi alsın. Kurulum sürecim 15 günü bulacak. Desteklerinizi rica ederim.