Merhaba, bölgenizde ki ekiplerin yoğunluğuna göre değişebilir bu süre. Modemi resmini paylaşır mısın?
Kurulumu yapmışlar ise sinyali vermemiş olabilirler. Modemi resetleyip tekrar kurulum yapar mısın? peki, aktivasyon sürecin de temsilciden bu durumla ilgili yazıp yanıt aldınız mı?
Modemi sifirladim bidaha kurulum yaptim
Ekiplerin bağlantıyı yaptığından eminseniz, uygulama da aktivasyon durumu güncellenmemiş olabilir ama şuan da aktivasyon kurulumu yapılmamış gözüküyor ki sizden randevu alınmamış. Sizi aradılar mı?
- destek kaydından temsilciden bilgi almanız daha doğru olacaktır.
Randevu alindi bu sabah gelindi kurulum oldu. Turk telekom 2 gün önce geldi sorun yok dedi
Anladim tesekkur ederim
O zaman uygulamada ki aktivasyon güncellenmemiş olabilir. Farklı bir modem ile kurulumu yapıp, bağlanmayı denediniz mi? Anladığım kadarıyla, ınternet ve DSL yanmıyor @EFG Müsait olduğun da sizin ile ilgilenecektir.
Muhtemelen bir şey yoktur böyle bendede gözükmüştü sorun çözüldü diye bildirim gelecek birdahaki seferde bende çözülmemişti sorun aktivasyon sürecinde müşteri hizmetlerini arayabilirsin ara sorununu söyle ben öyle yapmıştım hemen düzelmişti
Yani aktive olmadigi icin mi dsl yanmıyor
Muhtemelen müşteri hizmetlerini bir ara hemen çözerler
Bunun sonucu muhtemelen yarına gelir tt tarafında sıkıntı var demekki sorunun çözülmesini beklemen gerekiyor
keşke gelse ama nerdeee
Yoğunluktan dolayıdır ben küçük ilçede oturuyorum arıza kaydı açınca ertesi gün ilgileniyorlar
@fndk Sizin bölgenizde yaşanılan bir genel arıza var. Aktivasyon işleminiz sorunsuz ve sıkıntısız şekilde tamamlanmış. Yerleşik operatörün yaşanılan genel arızayı çözüme ulaştırması bekleniyor. Genel arıza bittikten sonra sorunsuz bir şekilde kullanımınıza başlayacaksınız.
ADSL port muhtemelen bu yada yapa olabilir değerler kötü 5920 dow kapasite hızı