Kullanıcı sorumluluğu arıza ( Ankastre Kablosu )

Merhabalar,
Ankastre kablosunda sıkıntı olduğu söylendi. Özel ekip talep ettim fakat henüz ne dönüş var ne bilgi veren kimse. Ayrıca ankastre kablosunda sıkıntı olduğunda internet bağlantım ve hızım stabil olabilir mi ? Bence hızım sınırlanıyor gibi geliyor. Herhangi bir daire içi hat arızası yok tüm kablolarımı cat6 yaptım 1 hafta önce Geforce Now kullandığım için. Ve 2 gündür internetim yok TurkNet’e güvenerek geforce kullanıyordum onun da parasını ben mi özel servise yansıtsam ?

Hat değerlerini atarmısınız.

Hat değerleri yukarıda görüldüğü gibidir.
Normal paketim : 32 mbps download / 6 mbps upload

Maalesef hat zayıflaması var. Ya atlak port sorunu var yada port arızalı gibi.
23/23 zayıflama bunu işaret ediyor.

Portumun tt tarafından değiştirildiğini gözlemliyorum, sanırım 24lük porta atmışlar benim portu başkasına verip. Ankastre arızalı olsa şu an stabil bir internet alamam, stabil olarak tabloda görünen interneti kopmadan alıyorum. Fakat parasını verdiğim internet bu değil, benden 108 lira alarak bir yere varılmayacaksa Türk Telekom TurkNet’e dişini geçiriyorsa eğer böyle ben aboneliğimi sonlandıracağım.

24 lük port diye bir şey yok efendim.
Ya komşumuzun hattını bağlarken kablo teması oldu yada arıza var. Peşin hükümlü olmayın hemen.

Eğer iç tesisatda sorun yoksa zaten para almazlar. Yani atlak port yada port arızasında sizden ücret alınmaz. Ama iç tesisatda sorun varsa alırlar.