Kullandiğim paket ve tekni̇k bi̇lgi̇leri̇m gözükmüyor


FOTOĞRAFLARDA GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ DURUM VAZİYET DESTEK KAYDI DAHİ OLUŞTURAMIYORUM @EFG

Başka bir tarayıcı veya mobil cihaz üzerinden girip tekrardan kontrol edermisiniz?

Evet bazı sorunlar olabiliyor bazen uygulamayı tekrar kapa aç yapmak zorunda kalabiliyorum.
Tarayıcıdan da açıldığında sorun olabiliyor. Bende uygulamada da tarayıcıdan da açtığımda tabi böyle bir durumla karşılaşmadım ama yapa profili sktiflik durumu bazen çok çok geç geliyor hatta bazen görmek için uygulamayı 5-6 dk açık bırakıyorum.

Merhabalar, bu ekranı uygulamadan giriş yaptığınız zaman mı görüyorsunuz yoksa web tarayıcılarından girdiğiniz zaman mı? Çünkü şu an genel anlamda yazılımsal olarak uygulamamızda bir sorun yaşamıyoruz. Diğer kullanıcılarımız sorunsuz bir şekilde giriş yapıp tüm bilgilerine ulaşabiliyorlar.

@EFG uygulama ve tarayacı ikisi de aynı

@BesK uygulama veya tarayıcıdan açarken kullandığınız bağlantı tercihini değiştirin. Yani misal uygulamayı açmadan önce uygulamanın kendisinin önbelleğini kendiniz Manuel olarak temizleyin. Önce wifi üzerinden bağlanıp açın yine aynı olursa mobil bağlantı ile açın.

Hocam hepsini denediğim için son çare olarak buraya konu açtım zaten @STORM

1 Beğeni

Ayrıca YAPA kullanmıyorum belirtmek istedim @STORM

Tarayınıcınızın Tarama Verilerini ve Çerezlerini silerek yeniden denermisiniz?
Not: Oturum açmış olduğunuz sitelerde yeniden oturum açmanız gerekebilir.

Fakat vae kapalı yazısı çıkmış. Yapa oluyor bağlantınız.
Bence bu durum modem kaynaklı da olabilir. İmkanınız varsa farklı bir modem deneyin. Modemin marka model yazar mısın?
Birde modem arayüzündeki bağlantı hızı kısmında yer alan bilgilerin görüntülerini buraya atın bir bakalım. @BesK