Kopma artışı

Evet kopma artışı yazdım başlığa çünkü gün içindeki 5-10 kopmaya alıştım türknetin ayıbı bu onlar, sayesinde artık kopmalar normal karşılamaya başlamıştım hala kopmalar yaşanıyor 1 allahın kulu yardımcı olmuyor artık gerçekten bıktım hocam @Moderatrix ve @mehmetcan lütfen bi yardımcı olun defalarca kez destek kaydı açtım ama diyorlar ki müşteri kaynaklı modemi de sorun yok eminim kabloları yeni değiştirdim @mehmetcan hocam sağolsun snr düşük dedi değiştirdim snr arttı çok şükür ama kopmalar kesilmedi @Moderatrix hocam da paket düşümü yaptırın dedi onu da yaptırdım altyapı 35 kaldırıyor 35e düşürttüm bi ara, azaldı ama kesilmedi ha sadece azalmıştı buna da şükür dedim ama bunu yazarken bile 4 defa internetimin gittiğine şahit oldum neden böyle oluyor niye hala kopma yaşıyorum TT rahat vermiyorsa neden böyle yapıyorlar destek kayıtlarına neden hep aynı cevaplar veriliyor lütfen yardımcı olun servis sağlayıcısı değiştirmek o zahmete girmek istemiyorum yaa

modem hat değerlerim de bu şekilde lütfen bi yardım ya türknetin müşteriyle olan ilişkisi neden bu kadar kötü btk bir şey yapsa artık yemin ederim canıma yetti yaa

Kesin değilim ama seninde hat zayıflaman biraz yüksek bende o konudan müzdaribim. Splitter kullanıyor musun veya ankastreden modeme gelen kabloda ek vs var mı

ek yok tek parça cat 6 kablo çektim daha yeni splitter da yok tek parça kaliteli bir cat6 kablo sadece

Aynı şekilde aynı konudan müzdaribim ankastreden evime kadar tek parça cat6 kablo çektirdim senin gibi. Sorunumun %90 ankastreye kadar olan bağlantıdan olduğu anlaşıldı benim hat zayıflaması 42 baya baya zirve ama seninki de 30 sınır bir değer diye biliyorum. o yüzden kopmalar yaşabilirsin

netspeede geçeceğim ya yeter ettiler yemin ederim bezdim yaa

Eğer problemin ankastreden önce ise istediğin iss’a geçebilirsin yine aynı problemi yaşayabilirsin. Yapabilirsen veya yaptırabilirsen modemi ankastre ye gotürerek hat zayıflamanı tekrar kontrol et bence

modemi ankastreye yaklaştırıp en yakın olacak şekilde 1 metrelik kabloyla ölçüm yaptım snr aynı 1 dakika içinde 2 defa da kopma yaşadım yani bence kesin ankastreden önceki bağlantıda bir sorun var

Emin olabilirsin ki şuan seni en çok ben anlıyorum. Türknet müşterisi olduğumuz için ankastreye kadar olan bağlantıdan Türknet’in sorumlu olması gerekiyor. Ancak onlarda ellerinden birşey gelmediğini TT’un yapması gerektiğini söylüyor yani iki kurum arasında kaldık gibi. Yapman gereken daha doğrusu benim yaptığım gibi yapabilirsin. Oİ’den arıza kaydı oluşturdum TT ilettiklerini söylediler arıza kaydına detaylı olarak hattını yeni çektirdiğini, ankastrede kontrol yaptığını ve problemin ankastreden öncesinden kaynaklanıyor olabileceğini söyle. TT saha görevlisine bilgi versinler ve bekleme moduna geç :slight_smile:

Ankastrede de aynı şekilde dsl ışığı gitti mi? Farklı modemle deneme yaptınız mı?

aynı şekilde oldu hocam dsl ışığı gitti diğer modemde de aynı şekilde oldu ama 1 dakikada 1 kere gitti sadece ama gitti yine de

ne hikmetse saatte 10 defa kopan internet TT ekipleri gelince hiç kopmadı nedir bunun hikmeti ya