Kopan kabloyu aktif edemiyorlar

Merhabalar herkese.

Binamızda yaklaşık 1 senedir GigaFiber aktif durumdaydı fakat mevcut taahhüt oldugu için geçemiyordum. Okul bitti eve geldim tam başvuru yapacaktım ki yan binamızdan biri kentsel dönüşüme girdi ve kabloları kesmişlerdi. Neyse 3-4 gün içinde ekipler gelip yeni bir kablo döşediler sağolsunlar , bende hemen aktif olur diye abonelik başvurusunda bulundum ANCAK , yeni kabloyu binaya kadar getirip bırakıp gittiler kutuya bağlayıp da sinyal vermediler. Yanımızdaki binaya da yeni kablo döşenmişti fakat onunkini kutuya bağlayıp sinyal verdiler. Onların kabloyu kutuya baglayıp sinyal verip de bizimkini baglamayıp sinyal vermemelerinin tek nedeni bizim binada abonenin olmayışına bağlıyorum.

Yaklaşık 5 gündür abonelik başvurumla beraber bekliyorum sinyal vermelerini. Gerek Twitter gerek call center olarak 10’dan fazla talep oluşturdum fakat halen elim kolum bağlı bekliyorum internetsiz. Bu süre zarfında modem kurulumu için gelen ekip sinyal olmadıgı için ayrıca bir kayıt oluşturdu.
Lütfen artık bi ekip gelsin de şu kabloyu kutuya bağlayıp sinyal versin…

1 Beğeni

Merhabalar, son oluşturduğunuz kayıt numarasını benimle paylaşır mısınız? İnceleyelim ve gereken adımları atalım :innocent:

1 Beğeni

Merhabalar. ilginiz için teşekkür ederim.

“53853364” kayıt numarası bu…

Bir gün daha geçti ne gelen var ne giden… 6 gündür internetin baglanmasını bekliyorum.
Yani yan bina yıkıldı diye 2 tane binaya metrelerce kablo çekimi yapılması 2 gün sürdü, kablonun kutuya takılması 1 hafta sürüyor hocam, vallahi çıldıracagım evde…
Lütfen yardımcı olun

1 Beğeni

30 Haziranda başvuru yaptım, şuan 7 Temmuz oldu halen hiçbir işlem yapılmadı

Merhabalar, sizin için öncelik ve hassasiyet talep ettim. En kısa sürede gereken işlem sağlanacak :innocent:

Çok çok teşekkür ederim ilginiz için. Home Office çalışıyorum ve internetsizlik gerçekten çok kötü etkiledi…

1 Beğeni

Gereken hassasiyetin gösterileceğinden emin olabilirsiniz, rica ederim :raising_hand_man:

2 Beğeni

Alper bey binama gelen yeni kablo da kopmak üzere. Sokağımda Pazar kuruluyor ve pazarcılar kendi muşambalarını kurmak için TurkNet kablosunu çıkarıp kendi iplerini asmışlar şuan kablo muşambanın üstünde, eğer acil bir müdahale olmazsa kablo akşam yine düşecek. Lütfen ekiplere acil bildiriniz, yoksa süreç yine sarbaştan olacak ve ben yine daha fazla bekleyecegim lütfen.

Merhabalar, özel mesaj üzerinden ilgili alanların fotoğrafını göndermeniz mümkün mü?

1 Beğeni

17 gün oldu fakat halen sorun giderilmiş değil.
Altyapı ekibinin gelip kabloları değiştirmesi belki de maksimum 10 dakikasını alacak. Ama tam 17 gündür ne gelen var ne giden.

Merhabalar, twitter üzerinden de bildirimde bulunduğunuzu görüyorum. Ekiplerle iletişime geçildi, gün içerisinde aranacaksınız :raising_hand_man:

Bugün mesaj geldi kabloyu takıp aktif etmişler. Yarın kuruluma gelecekler , teşekkür ederim gelişmeleri yazacağım

1 Beğeni

hocam twitter dan nasıl mesaj atıyorsun ben bulamadım mesaj atamayı. Bende mesaj atıp bir şey soracağım kendilerine

TurkNet destek sayfasına mention atınca cevap olarak müşteri numaramı dm olarak yazmamı istediler