Kelimelerin Tükendiği Yerdeyim…

Merhabalar,
Ben bir full stack yazılımcıyım ve TurkNet kullanıcısıyım.
Türkiye’de ki Büyük 2 haber sitesine backend ve bir veri merkezine full stack hizmet vermekteyim.
Türk.net sağolsun konunun açıldığı günden itibaren olmak üzere 100+ saatdir internete erişimim yok.
İşimden dolayı telefonlarım susmuyor,malumunuz gündem geçtiğimiz 3 gündür gündem çok hızlı. ve aktif.Websiteleri çok daha fazla trafikler alıyor vs. vs.
Kendilerine durumun aciliyetini belirten bir mesaj yolluyorum.Ancak okunmadığı otomatik cevap olduğu belli.

Blok-alıntı Merhaba, arızanızın en kısa sürede çözümlenmesi için çalışmalarımıza başladık. Arızanız giderilene kadar sizi bilgilendirmeye devam edeceğiz. Lütfen bu süre boyunca modeminizi açık tutun ve yeniden başlatma (resetleme) işlemi gerçekleştirmeyin. Arıza çözüm sürecini Online İşlemler üzerinden de takip edebilirsiniz.

Birtane açıklama yapabilecek birisine ulaşamadım.
Daha sonra Türk.net’den bir telefon aldım
Bana alt yapıyı değişip daha hızlı bir altyapıya geçirelim denildi 23.02.2022 18:00 tarihinde işlem süresini sorduğumda 36 saat denildi yapacak birşeyim olmadığından kabul ettim.

Şuan tarih 26.02.2022 23:38
öğlen sularında bana dönüş yapıldı modem kurulumunuzu yapıp bağlanabilirsiniz diye
Ancak modem kurulumunu yaptığımda (Buarada kurulum dedikleri verdikleri internet servis sağlayıcı id şifresini yazmak)
Herşey başarılı bir şekilde çalışmakta
ancak internete bağlı değilim tekrar ulaştıgımda internete bağlısınız deniliyor ancak bağlantı yok
Chrome üzerinden aldıgım hata kodu:
ERR_CONNECTİON_TİMED_OUT internetden araştırdığımda bu sorunun internet servis sağlayıcı taraflı olduğunu belirtildi.Ancak,ısrarla hala bağlı olduğum söyleniliyor.

Bu durumda ne yapmam gerekli?
oturup düzelmesini bekleyemem benim işim internet ve şuan işimden olmak üzereyim.
Teknik(!) ekip Çalışan interneti bozdu resmen

1 Beğeni

@EFG işlemleri hızlandırabilir. Hangi altyapı türündesin yardımcı olmaya çalışalım. Sorun ne tam olarak

Merhaba,
Alt yapı:Vae
Sorun şu tam olarak; Varolan modem ayarları tam olarak doğru.Modem ve cihazda herhangi bir sorun yok defalarca kez kontrolünü sağladım.
Modem yazılımı güncel.
Modem ışıkları olması gerektiği gibi,Bilgisayar da internet var görünüyor.Dns ve ip ayarları defalarca kez kontrol edildi herhangi bir sorun göremiyorum.Ama internete bağlanmıyor…

Farklı modem ile deneme yapıldı mı? Modem fabrika ayarlarına geri döndürüldü mü? DNS adresleri cloud ile değiştirildi mi? Online işlem merkezi üzerinden güvenli internet profili kapatıldı mı? Modem arayüzünden ipv6 erişimi kapatıldı mı?

Selamlar @Moderatrix ,
Farklı bir modemle denemedim 3 gün önce çalışan modem altyapı sorunundan dolayı bozulacak değil…
Modem fabrika ayarlarına geri döndürüldü mü? Defalarca kez
DNS adresleri cloud ile değiştirildi mi?
Değiştirildi,çözüm olmayınca defaulta çevirdim.
Online işlem merkezi üzerinden güvenli internet profili kapatıldı mı? Kapalı
Modem arayüzünden ipv6 erişimi kapatıldı mı?
Kapalı

Eğer yedek bir modeminiz varsa deneyin derim. Modemler herkesin bildiği üzere elektronik cihazlar. Herhangi bir elektrik dalgalanması, devre elemanlarının yorgunluğu vs nedenlerden dolayı bozulabilir. Destek kaydınız açık ise kaydınıza not olarak yeni bir PPP adı ve şifresi talep ediyorum şeklinde bir cümle ekleyin. Bunun dışında bir önerim yok maalesef.

Merhaba modeminizin marka ve modelini öğrenebilir miyim?

@KASPAROV Modem modeli Zyxel VMG3312-B10B
@ModeratriX Hocam tavsiyenizi dikkate alacagım yarında ilk işim bir modem bulmak olacak ama elektriksel bir dalgalanma olsa eyvallah anlarım DSL Sinyalinden böyle bi sorun olacağını sanmıyorum.

2 Beğeni

Bir deneyin. Olumlu olumsuz bir gelişme olursa bilgi verirseniz sevinirim. Bol şanslar.

peki daha hızlı altyapı derken neyi söylemek istediniz ve hızlı alt yapıya geçirilmeden önce hangi altyapıdaydınız.