Keenetic Extra Dsl Pişmanlığı

Herkes övüyor diye aldım bi ayar değiştiriyorum kafası gidiyor ne arayüze girebiliyorum ne internete kafasına göre takılıyor.

Keenetic Extra DSL modeminde önizleme yazılımını kullanıyorum. O sürümü kullanmanızı tavsiye ederim. Stabil sürümde sıkıntı var.

Gelişmiş kısmından türkçeyi seçmeniz gerek.

Vallaha bi kurulum yapıyorum tamam diyorum ayarları yapıyorum ip degişiyorum vdsl ayarları bozuluyor vdsl ayarını yapıyorum yedek ağ görünüyor web arayüzünden hiç bir şekilde müdahale edemiyorum mobil uygulama üzerinden yapıyorum.

Keenetic müşteri hizmetlerini arayarak durumu izah edebilirsiniz. Onlar gerekli bilgiyi verecektir. Ben Önizleme sürümünün en son versiyonunu kullanıyorum şuan. Gayet iyi.

Teknik desteği çok bilgili ve yardımcı oluyorlar. Gün içinde arayıp yardım isteyebilirsiniz.

Gerçekten bilgililer SNR 8 den 10a yükselterek çözüm üretmeye çalışıyorlar.

Mobil aplikasyon üzerinden değil 192.168.1.1 üzerinden ayarlamaları yapmaya çalışın. Mobil aplikasyonu sadece izleme ve bildirim alma için kullanmanızı öneririm aksi halde komut çakışmalarına neden olabiliyor ki zaten bunu söylemişsiniz. Bu uygulamanın geliştiricileriyle alakalı bir problem. Cihazın arayüzüne direkt erişim sağlayarak ayarları değiştirin. Tüm bunlardan önce cihazı bir kez fabrika ayarlarına sıfırlayıp önerilen bileşen kurulumu ile geliştirici sürümüne geçirin.

Zaten 192.168.1.1 ile baglanıp kuruyorum modem kendisi bazı durumlarda yedek ağ oluşturuyor ve bunu hiçbir sekilde 192. 168.1.1 üzerinden degiştirme düzenleme silme yapamıyorsunuz mobilden silip 192.168.1.1 üzerinden kurulumu yapmanız gerekiyor. Ve Chrome üzerinden 192.168.1.1 ile giriş yapamıyorum my.keenetic.net üzerinden yapabiliyorum IP ile girişleri Edge ya da başka tarayıcılar ile girebiliyorum.

yazılımsal bir sorun olduğu kesin. İnternetten ilgili bir romu indirerek cihaza flashlayın ardından dediğim gibi önerilen bileşenlerle fabrika ayarlarına geri döndürüp geliştirici sürüme geçin

Herşeyi yaptım çözüm olmadı araştırırken gördüm başka insanlarda yaşıyor bu durumu benlik bişey degil.

Grubuna dahil olun ordan daha detaylı yardımcı olacaklardır. Cihazda donanımsal bi hata varsa da servis bayağı yardımcı oluyor. Değişim sağlanması kuvvetle muhtemel. Birçok kullanan ve önermemin ardından satın alıp memnun olan insan var. Bu tür bir kronik hata olması durumunda mutlaka duyar ya da görürdüm. Küçük bir kitlede de hata olması çok normal hocam teknolojik aletler biraz şans işi. Servis ile iletişim kurun.

Belki donanımsal bir sorun vardır. Bende extra dsl var. Kaç aydır kullanıyorum ve bir sıkıntı yaşamadım. Son kez fabrika ayarlarına alıp sıfırdan kurulum yapın, sonuç değişmezse değişim-iade isteyin.