Karışık Bir Altyapı Port Problemim

Arkadaşlar biraz karışık bir problemim var.Dikkatli okumanızı rica ediyorum.Şimdi durumum şöyle;Ben Türk Telekom’da 16 mbps ADSL paket kullanıyorum.Gelecek ay taahhütüm bitiyor.Ben de Türknet’e başvurmak istedim.Normalde altyapım olduğu halde son dönemde altyapı sorgulamasına girdiğimde adresle sorguladığımda altyapısı bilgisi çıkmıyor,telefon numarasıyla sorguladığımda 83 mbps VDSL altyapı çıkıyordu.Ben de Türknet’i arayıp sordum sebebini.Adresimde ayriyetten bir VDSL portu olmadığını ancak kullandığım mevcut portun VDSL olduğu için böyle gözüktüğünü söylediler.Türk telekom’u aradım ben de onlardan da teyit ettirmek istedim.Bana başka firmaya geçersem öncelik sırasından dolayı portun başkasına verileceğini portsuz kalabileceğimi söylediler.VDSL paket istedim şuan geçemediğimi söylediler.Şuanda altyapı çalışması varmış ya onun bitmesini bekleyin ya da port olduğunda geçin dediler.Ne zaman geçebileceğim o bile belli değil.Şimdi sorum şöyle ben aboneliğimi iptal etmeden türknet’e başvurdum.Bana ADSL paket verildi.Daha internetim açılmadı.Hala türk telekomdayım.Ben mevcut VDSL portumla VDSL paket kullanabilir miyim?Yoksa portsuz mu kalırım?İnternet alabilmem için mevcut portuma bağlamaları lazım çünkü başka port yok.Eğer bağlanırsa ADSL mi alırım VDSL mi?Port mu açtırmam gerek?Şimdiden çok teşekkür ederim.

TT nin veremediği VDSL i TurkNet hiç veremez diye düşünüyorum 🤷

1 Beğeni

Anlamadığım bir nokta var hemen bitişiğimdeki binada fiber internet var.Karşıda yine fiber var.Bende altyapı bilgisi bile çıkmıyor. 1 ay önceye kadar vdsl çıkıyordu şimdi bilgi çıkmıyor.

Bağlı olduğunuz müdürlüğe başvurun.
Yada öcnesinde btk üzerinden kayıt açın. Ardından sonuç alamazsanız cimere başvurun.
sonra müdürlüğe gidin.
Gerçi cimerden şikayet oluşturulduğunda elleri mahkum kalıyor.