İşgüzarlık

Güzel hafta sonları dostlar toplaşında size mükemmel bir rezilliği anlatayım.

Yaklaşık bir senedir türknetten 75 indirme hızlı hattım var. Olay geçen sene başlıyor. TurkNet isterseniz telefon hattı kullanmıyorsanız yalın İnternete geçin diye bir olayı vardı hepiniz hatırlarsınız. O zamanlar tel kullanmıyorum diye yalın İnternet başvurusu yapmışım. Bahsettiğim olay 3 4 ay öncesi…

Bundan 11 gün önce dsl ışığım bir anda gitti. Hat arızası zannettim kayıt oluşturdum. Geri dönüş yapılmadı. Oraya yazdım geldim bu forumda yazdım. Bana bir sebeb söyleyin diye, en son bugün arandım. Hattımı gitme sebebini öğrendim. TurkNet yalın İnternet için telefon hattımı iptal etmiş. Ve tekrar vdsl yalın İnternet için Türk telekoma yazı yazmış. Bilin bakalım ne olmuş. Hattım iptal edildiği gibi portum boşa düşmüş ve benim yerime başka birini almışlar. Bugün müşteri hizmetleri bu bilgiyi verdi ve teklifi isterseniz adsl olarak devam edin isterseniz aboneliğinizi iptal edin!!

Anladım ki bu durum Türk netle olmayacak. Hemen Türk telekom Türkiye ceo yardımcısına yazdım. Kendi firmamdan görmediğim ilgiyi bu yönetici gösterdi il müdürünü arattirdi. Sonuç sizin için yurt dışından özel cihaz isteyeceğiz. Santrale takıp size port ayarliycaz dediler…

Müdürün verdiği bilgiye göre bu tür durumlarda normalde port rezerve edilir. Telefon hattı iptal edilir. Sonra yalın İnternet şeklinde portun eski sahibine verilir. Ama sagolsun TurkNet iptal edip yeni port için başvuru yaptığı için yeni üyelik gibi görünmüş ve port bulunamamış hemen başkasına tahsis edildiği için.

Bu rezilliktir dostlar, bu kadar yoğun bir bölgede bir yıllık aboneni bu duruma sokamazsin. Adsl mecbur bırakamazsın, istersen üyeliğini iptal et diyemezsin.

Sonuç olarak pazartesi alt yapı ekibi tekrar portun bana tahsisi için uğraşacak, TurkNet in yapması gerekenleri kendi tanıdıklarım aracılığıyla yapmaya çalışıyorum. Pes gerçekten pes…

aynı rezilliği bana da yaşattılar. 4 ay önce yalın internete geçiş talebim tamamlandığı gün 100 mbps hızım 25’lere düştü, portum değişmiş belli ki, upload hızım hele hiç yok. 4 aydır açtığım bütün destek kayıtları olumsuz sonuçlanıyor, böyle bir zeka yoktur herhalde! Türk Telekom Ceo yardımcısına nasıl ulaştınız

Dostum kişisel tanıdıklarım sayesinde vermem doğru olmaz. Ama duysun bilsin herkes bu saçmalığı. Pazartesi teknik ekip bana port için uğraşacak olmazsa yeni cihaz isteyecekler. Yurt dışından gelecek bir ay sürer dedi ama elimizden geleni yapacaz dedi Türk telekom aynı port için.