IPv6'nın Çalıştığını Nasıl Anlarız?

Aslında kimse tepki göstermiyor .

Şu ikisi arasındaki farkı anlamanız lazım.

1 - Kardeşim ayıp valla nerede ipv6 bir türlü gelmedi böyle iş yapılmaz.
2 - Ne zaman gelecek acaba bilgisi olan var mı?

Kimse 1. tarzda bir ithamda bulunmadı. 2. Tarzda soranlar olarakta kimse yargılamıyor sadece herkes yapılacak yeniliği bekliyor ve sabırsızlıkla bekliyor. Sabırsızlık söz konusu yani. Psikoloji/sosyoloji okuyan birisi olarak bunu ayırt etmeniz gerekirdi…

1 Beğeni

İyi bakalım :slight_smile: Yani o kadar da önemli değil.

Şöyle düşün olayı telefon üzerinden düşünelim. Yeni bir iPhone modeli çıkınca önemli birşey mi yada size ekstra bir getirisi var mı ? Eski modelin üzerine x100 katı birşeyler katılmış mı? Hayır. Fakat millet sıraya girip saatlerce bekliyor kapıların önünde yatıyor sırf ilk alanlardan olmak için. İlk test etmek için. Buda öyle birşey.

Bir üstteki silinen mesaja ithafen böyle bir tepki verdi sanırım arkadaş. Bana göre haklı da. Adamlar 5 gün önce test sürecini başlattı ve konu oluşturdu, 3 gün önce de listenin şimdilik tamamlandığını ve konu hakkında ilerleyen günlerde bilgi verileceğini açıklayıp konuyu kilitledi. Üstteki mesajda “1 haftadır bekliyoruz!” gibi bir sitem vardı fakat yazar tarafından silinmiş mesaj. :slight_smile:

3 Beğeni

Siz konuya yetişememişsiniz sanırım. “1 haftadır bekliyoruz!” mesajı oluşturduğunuz kategorilerde 1.ci maddeye dahil olmuyor mu ?

1 Beğeni

Ağa gerek kalmadı yani insanlar hemen bi şuna bi laf sokayım da havasında cidden ne diyeceğimi şaşırdığım için silmek durumunda kaldım :confused:

2 Beğeni

Mevcut problemlerden ötürü herkes gergin durumda sanırım dostum. :slight_smile: Konu ile alakalı olarak da; beklemekten başka yapabileceğimiz bir şey yok ne yazık ki. :slight_smile:

2 Beğeni

Abi harbi herkes biraz gergin :grimacing: :grimacing::sweat_smile:

2 Beğeni

Yok abi öyle bi tabirim olsa kalkar direkt söylerim ,hatta yanlış anlaşılmaya devam edilmesin diye sildim mesajı.Yanlış anlayan arkadaşlarda kusuruma bakmasın.

2 Beğeni

Bilgi için teşekkürler

Gelen mail de zyxel ve Asus için kurulum talimatı var keenetic kullananlar nasıl kurulum yapıcak

Keenetic Modemlerde IPv6 ayarları nasıl yapılır? bu konuya bakabilirsiniz.

1 Beğeni

Abone no: 1912191 modemim destekliyor ipv6 hattıma tanımlı mı?

Tanımladıklarında otomatik mail geliyor size

1 Beğeni

WAN ayarında ipv4 seçeneği var onu ipv4/ipv6 yaparsanız ayar yapılacak bölüm altta açılıyor

Aynı modem bende de var nasıl rootlarim yardımcı olur musunuz hocam rica etsem?

Dsl-ac68u da o dediğiniz ayar mevcut değil

Modeme ipv6 tanımlandı ancak ipv6 test sitelerinde gözükmüyor sebebi nedir acaba.

sonuç nedir ? deneye bildinizmi, bende ipv6 var static lakin yinede port webserver sorunu var bir türlü yapamadım , belkide turknet ds-lite kullanıyor eğer öyle ise da-lite üzerinden imkansız webserver ulaşmak porta yönelmek