Merhaba, TurkNet kullanan arkadaşım da IPv6 sorunsuz şekilde kullanırken ben kullanamıyorum 2 gün önce sorunsuz şekilde kullanırken birden pasif duruma getirilip hata alıyorum destek kaydı açıldı tanımlama da hata alındığı belirtiliyor bu bana mı özel anlamadım? Turktelekom altyapısında TurkNet fiber kullanmaktayım.
@alperenatici bu konuya bakarsan sevinirim teşekkürler.
Geçenlerde bende de bir anda pasif hale geldi. Yarın tekrar tanımlayacaklar.
Merhabalar, tanımlama ekranındaki sorun genel fakat IPV6’nın pasif duruma gelmesiyle alakalı bildirilmiş genel bir sorun yok. Ekranlardaki sorun düzeldiğinde tanımlama yapılır
Ipv6 tanımlama sorunu ne zaman düzelecek bir bilgi var mı bende tanımlama istedim ama ne bir zaman verilmedi 1 haftaya mı düzelir 1 aya mı belli mi?
az önce ipv6 için TurkNet Online İşlem Merkezi müşteri hizmetlerinden bilgi aldım ipv6 bloklarında sorun varmış sorunun çözümlenmesi 1ayı bulurmuş
ip v6 da sorun varmış TurkNet Online İşlem Merkezi müşteri hizmetleri söylemişti ancak halen sorun çözümlenmedi
Merhaba, 2 hafta süre belirtildi beklemedeyim bende.