IPv6 sorun

Merhaba, TurkNet kullanan arkadaşım da IPv6 sorunsuz şekilde kullanırken ben kullanamıyorum 2 gün önce sorunsuz şekilde kullanırken birden pasif duruma getirilip hata alıyorum destek kaydı açıldı tanımlama da hata alındığı belirtiliyor bu bana mı özel anlamadım? Turktelekom altyapısında TurkNet fiber kullanmaktayım.

@alperenatici bu konuya bakarsan sevinirim teşekkürler.

Geçenlerde bende de bir anda pasif hale geldi. Yarın tekrar tanımlayacaklar.

Merhabalar, tanımlama ekranındaki sorun genel fakat IPV6’nın pasif duruma gelmesiyle alakalı bildirilmiş genel bir sorun yok. Ekranlardaki sorun düzeldiğinde tanımlama yapılır :raised_hand:t2:

Ipv6 tanımlama sorunu ne zaman düzelecek bir bilgi var mı bende tanımlama istedim ama ne bir zaman verilmedi 1 haftaya mı düzelir 1 aya mı belli mi?

IPv6 sorunu hala devam etmektedir.

Aynı sorunu dün akşam yaşadım. bana tanımlama yapıldı fakat bu sefer ipv6 açarsam ppp anlaşma başarısız alıyorum bekleyelim bakalım :slight_smile:

az önce ipv6 için TurkNet Online İşlem Merkezi müşteri hizmetlerinden bilgi aldım ipv6 bloklarında sorun varmış sorunun çözümlenmesi 1ayı bulurmuş

Dün tanımlanan ipv6 ile ppp anlaşma başarısız hatası alıyorum. bugün sorunu sormak için tekrar destek kaydı açtım yeni bir ipv6 tanımlaması yaparak şuanlık sorunu çözdük

ip v6 da sorun varmış TurkNet Online İşlem Merkezi müşteri hizmetleri söylemişti ancak halen sorun çözümlenmedi

Merhaba, 2 hafta süre belirtildi beklemedeyim bende.