Merhaba, IPv6 modemime tanımlı. IPv6 adresim modem üzerinde gözüküyor ancak internete IPv6 üzerinden çıkamıyorum. IPv6 test sayfaları da tüm cihazlarda başarısız gösteriyor. Modem ve cihaz ayarlarında sorun yok. TT’nin kendi saha cihazlarinin konfigurasyonunu duzeltmesi gerekiyor diye bir bilgi aldım aslı var mıdır yok mudur bilemiyorum.
Merhaba, talebinizin işleme alınarak iletilebilmesi için online işlem merkezi üzerinden destek kaydı açmanız gerekiyor. Ekibimiz inceleyerek destek verecektir.
hocam aynı sorunu yaşıyorum. TT saha ekipleri geldi önce ankastreyi sonra modemi kontrol etti test etti. TT saha ekibindeki görevli arkadaş o kadar ilgili ve alakalıydı ki sorunu güzelce tespit edip hatta veya modemde herhangi bir sorun yok, Türknetin tanımlamalarında sorun olduğunu dile getirdi
sorun en kısa sürede çözülsün lütfen, her temsilciye ayrı ayrı sorunu anlatıyorum kimisi bilgili kimisi dünyadan bir haber. Daha ipv4 ipv6 nedir ne işe yarar bilmiyor, erişim sorunu yaşamak ile sık sık bağlantı sorunu yaşamak arasındaki farkı anlamıyor ve arayarak veya destek kaydı üzerinden mesaj yazarak sorunu anladığını ve çözdüğünü zannederek sorunu geçiştirmeye çalışarak destek kaydını kapatmaya çalışıyorlar
detayı verilmeyen “genel” sorunlar genellikle çözül(e)mez. ya sorunun ne olduğu bilinmediğinden, ya da sorunun kaynağı sizin dışınızda olduğundan "genel"dir çünkü o sorunlar. (bkz: yerel sağlayıcı kaynaklı “genel” arızalar)
Merhaba @negative , şu an ipv6 ile hizmet veremiyoruz. Konu ile ilgili teknik çalışmalar devam etmektedir, tamamlanmasını takiben tekrar bu hizmetten yararlanabilirsiniz.
Bizde sizin ekipler sayesinde ipv6dan mahrum kaldım… Hiç 1 sıkıntım yokken iptal ettiniz artık ömür boyu alamayacağımı düşünüyorum. Sırf bu yüzden TurkNet 'e geçmiştik…
Bu kadar kisinin tekrar calısnaya baslamıs tanımlayın diye kayıt acıyorum sona erdi diye cevap geliyor burdaki kisilerin nasıl calısıyor acaba hattıma v6 tanımlamanızı rica ediyorum lütfen @TurkNet@TurkNetDestek@alperenatici
Bugün desteğe yazdığımda benim ipv6 tanımlamam kaldırılmış ve tekrardan tanımlanmayacağı belirtiyor. Yukarıda bazıları tekrar aktif oldu vs. demiş. galiba tamamen kapanmadı hizmet. peki bizimki neden iptal edildi ve sorunla ilgili bi cevap hala yok ?
Merhabalar, network ekibi çalışma yapıyor. Çalışması tamamlanan santrallerde IPV6 açılıyor. Bulunduğunuz santralde ki çalışmalar bittiğinde size de tanımlanacaktır. Talep üzerine temsilcilerimizin manuel olarak tanımlayabildiği bir sürecimiz yok, network ekibimizin çalışmaları doğrultusunda tanımlama yapılmaktadır. @vegasline@umt61