İptal talebi

Merhaba,

İnterneti oğlumun üzerine geçirmek istediğimden iptal talebinde bulundum.
İptal işlemlerimimi hızlandırmak istiyorum.
Şuan evde internetimiz kesilmiş durumdadır, yanii pasiftir.

İptalin ardından aynı adrese oğlum kendi adına TurkNet aboneliği açtıracak, ama şuan ABONELİK HALA AKTİF gözüktüğünden YENİ ABONELİK yaptırmıyormuş sisteminiz.

Canlı dersler başlamadan umarım yeni abonelik işlemleri tamamlanmış olur.
Adresimizi 1530833 müşteri numarası üzerinden sanırım görüntüleyebilirsiniz.

Merhaba, sinyal kesilmiştir fakat direkt kapatılmış olmuyor belgesel süreçler veya arka planda ilerleyiş devam edebiliyor, sinyal kesilsede. Beklemekten başka çaremiz yok. Keşke, canlı derselerden önce bu işlemi yaptırsaydınız. Peki, kaç gündür devam ediyor iptal işlemi?

1 Beğeni

Merhaba @TworA ,
İşlemi bugün başlattım e-devlet üzerinden.
Hızlı olsun diye verilen e-faks üzerinden de belgeleri e-posta aracılığıyla gönderdim.
24 saat içerisinde iptal edilir yazıyor.
Sözlü onay için arama müşteriyi yıldırmak için 7 gün sonra filan yapılıyor diye okudum başka yerlerde. Bakalım atılan bu bilgiyi çürütecekmi TurkNet?

İPTAL TALEP NUMARASI: 47037920

Ben iptal edip, aynı adrese öğrenci kardeşim TurkNet başvuracak. İptal süreci fazla uzamasın yarın arasın lütfen ekip arkadaşlarınız.
Aktivasyon süreci Şeffaflık raporunda 5 gün yazıyor. Pazartesi veya Salı günü internet bağlanması gerekiyor canlı ders nedeniyle.

Teşekkür ederim,
Saygılarımla.

İptal süreleri için net bir şey diyemeyiz. Arıza kaydımızı takip edelim.


TurkNet’in böyle bir izlenimi olmaz, olamaz çünkü: Sizi, TurkNet’e tabiri caizse “mahkum bıraksalar” baştan, TAAHHÜTSÜZ gibi bir anlayış içerisinde olmazlar, hizmetleri direkt TAAHHÜTLÜ kampanyalar üzerinden sağlar. Ayrıca burada yapılan alternatif iptal işleminin süreye etkisi fark edebilir. Çünkü: 5 Çeşit iptal işlemi vardır.


Bu ortalama süredir yani kesin 5.gün de veya 5 gün içerisinde olacak diye bir durumun kesinliği yoktur.

1 Beğeni

Merhaba @TworA,

Hizmetim bu sabah iptal edildi. Şuan başvuruda hata vermiyor. Şimdi hemen kardeşim başvuru yapabilir mi? Yoksa Turk Telekom ekiplerinin portu iptal etmesini, regletteki kabloyu sökmesi vb. beklememiz gerekiyor mu acaba aynı port olmaması için?

Beklemeniz gerekmiyor, direkt başvuru yapabilirsiniz. Kodunuz yoksa bu “JKB26GN34RTU” kod ile veya buradan “Sınırsız ve Taahhütsüz ADSL/VDSL/Fiber Ä°nternet Paketleri - TurkNet” başvurabilir ve 1 ay bedava kullanım hakkı kazanırsınız, faturanızı zamanınız da öderseniz ve koda ait hizmette borç yoktur, otomatik ödeme olarak sisteme kayıtlıdır.

2 Beğeni

Merhaba @TworA
Teşekkür ederim ama ben öğrenci olduğum için TurkNet’in verdiği kampanya kodunu kullandım.

Bugün kurulum için randevu verdiler.
Geçen hafta aboneliği iptal edilen bireyin arızası için randevu günü ve saatine uyulmamış.
Bugün kendisine aramışlar ekibimiz sağlık sorunu nedeniyle gelemedi Yarın (Cuma yani Bugün) gelecek diye. Ekip 1 kişiden oluşuyor galiba :smiley: Biri hasta olduysa diğeri gelebilirdi.

1 saat 12dk sonra aynı numara beni aramış bugüne randevu verdiler, bakalım yeni kuruluma ve Randevuya uyulacak mi?

ABONE NO: 2365641