Iptal ettirme

merhaba iptal ettiricem türknet aboneliğini hangi maile yollıycam
iptal-faks@turk.net.tr böle bi maile atamiyorum

İptal-faks@turknet.net.tr olacak konu kısmına müşteri numaranı yazman lazım.

benimkini iptal edemediler kaç gündür.

Konu kısmına Müşteri No yazıyorum Abonelik Bilgisi bulunamadı diye mail geliyor geri. Çağrı merkezini aradım o da müşteri numaramı söyleyip bunu yaz dedi. Yine Abonelik Bilgisi bulunamadı diye mail geldi. Tekrar arayınca müşteri hizmetlerini bu sefer de konu kısmına müşteri numarasını değil abone numarasını yaz dediler. konu kısmına abone numarası yazınca da iptal dilekçesi bulunamadı diye geri dönüldü. dosyaların hepsi JPG olmasına ve dilekçe eksiksiz olmasına rağmen. Bugün tekrar yolladım bakalım bekliyorum yine.

3 gündür iptal olmasını bekliyorum bakalım illa faks çektirecekler, orada da elimize ulaşmadı dediklerini duyuyoruz. Bir e-devlet modülüne koyamadılar şunu.

2 Beğeni

sizin internet gelmişti sanırım. tekrar mı gitti yoksa sizin abonelik durumu karışıktı telekoma geçmeye mi karar verdiniz.

Benim internet gelmedi hiç zaten Türk Telekom Haziran’da başvurduğum aboneliği başlattı. Pazartesi’nden beri Türk Telekom ile bağlanıyorum, Türknet’i iptal etmeye çalışıyorum.

2 Beğeni

iptal-faks@turk.net.tr (iptal-faks@turk.net.tr)
İletiniz teslim edilemedi. Etki Alanı Adı Sistemi (DNS) alıcının etki alanının mevcut olmadığını bildirdi.

Alıcıyla başka bir yöntemle (örneğin telefonla) iletişim kurarak e-posta yöneticisine etki alanının etki alanı kayıt şirketinde düzgün bir şekilde kaydedilmediğini söylemesini isteyin. Aşağıda görüntülenen hata ayrıntılarını verin. Bu sorunu büyük olasılıkla yalnızca alıcının e-posta yöneticisi çözebilir.

maili atarken böyle hata alıyorum hangi maile atmam gerekiyor

iptal-faks@turknet.net.tr adresine yollayacaksınız.

1 Beğeni

şimdi anladım. sanki gelen internet turknet-telekom karmaşası vardı. o zaman konu netleşmiş.

telekomda hazirandaki başvuruyu bayağı çabuk sonuçlandırmış. maşAllahı var. :joy: :joy:

turk kelimesinden sonra nokta koymayacaksınız. turknet bitişik yazılacak. turknet.net.tr olarak

2 Beğeni

İptalden ses seda yok. 28 Ağustos’tan itibaren de internet yoktu, kesilmişti. 31 Ağustos’ta Türk Telekom’a geçmeme ve geçilince de hizmetin iptalini istememe rağmen 2 eylülde iptal nedeniyle internet arızamı da zaten çözmeyi bırakıp kapattılar. Mart’tan beri her ay açığım VAE geçişlerinden en son 16 Ağustos’ta açtığım destek kaydına da bugün yanıt geldi VAE geçişi yapmaya çalışıyorlar hâlâ. 🤦🏻

31 Ağustos’ta başka bir iss ye geçtiğimde iptal maili gönderdim zaten tüm şartları sağlayan ama Abonelik Bilgileri bulunamadı dediler. Konu kısmına Müşteri No yerine Abone No yazdım 1 gün sonrasında, 2 gün sonra da iptal dilekçesi bulunamadı diye cevap geldi. Dün en son tekrar yolladım hâlâ cevap yok.

Uzattıkça uzatıyorlar, birbirlerinden habersizler 5 gün önce iptal başlatmışım, hâlâ VAE geçirmeye çalışıyorlar.

1 Beğeni

Valla rezillik ya yine geri dönüş yapıyorlar bize ulaşan uygun evrak yok diye.

hangisi uygun değil onu söyle o zaman!!

Kaç gündür aynı şey.

Dilekçe de bu deneme yerine kendi imzam var grafik tabletle adobe sign ile ekledim.

ne eksik ya 1 haftadır uğraşıyorum, büyük ihtimal faks ile de böyle uğraşacağım.
@bekir.kopuz @Hakan

belki alakasız olacak ama evrakları “jpeg” formatında gönderin diyor mesajda. sizin maildeki resimlerin uzantısı “jpg”. acaba bu sebep olabilirmi. zira bütün ihtimalleri değerlendirmek lazım :joy:

hatta abone numaranızı başına 0 ekleyerek 10 haneye tamamlayın birde. yani 999999 ise abone no, 0000999999 olarak yazın. faturada böyle gözüküyor.

Ekran Alıntısı

konu kısmına abone no yazdıktan sonra mailin içeriğine bir şey yazmayın boş bırakın. :slight_smile:

Öyle de değildir umarım :joy:

adamların örnek resmi zaten öyle

ki bu örnek resimde müşteri no diye müşteri no yolladım kabul etmeyip, abonelik bilgileri bulunamadı dedi.

daha sonra abone no yazdım 2 gün sonra yanıt geldi evraklara ulaşılamadı tarzında. Resmen cinnet geçirmelik.

Çağrı merkezini arıyorum eksik olan ne diye ben bilmem diyor bilen birini bağla diyorum olmaz diyor. İptal biriminden beni arasınlar diyorum onu da yapamam diyor. :triumph:

mail de yazı yazması normal o zaman. peki abone numarasını nizami yazdınızmı. dediğim gibi 10 haneye tamamlayarak.
dediğim gibi bütün ihtimalleri değerlendirmek lazım :slight_smile:

burdaki gibi ilk müşteri no ile gönderdim, abonelik bulunamadı dedi. Sonra çağrı merkezini aradım o da müşteri no dedi tekrar yolladım aynı. Bir sonraki çağrı merkezi arayışımda o da abone no yazın dedi. Onu yazdım bu sefer abonelik bilgisi bulunamadı demedi. Ama 2 gün sonra “Tarafımıza iptal dilekçeniz ulaşmamıştır.” diye mail geldi. Yine attım bugün de benzer durum açıkça söyle işte şundan dolayı eksiklik var şunu yap diye!!

1 Beğeni

her şey tam gibi görünüyor ama niye kabul edilmiyor bilmiyorum. siz son kez birde abone nosunu 10 haneli yani başına 0 koyarak deneyin. resimlerin uzantısını da jpeg yaparak deneyin. sadece bir umut :slight_smile:

olmadı fax la yollayın. ben netten fax çekmiştim. hellofax isimli bir siteden.ertesi gün ulaşmıştı fax. 3 gün sonra da dönüş yapmışlardı kapatmayın diye. ikna ettiler kapatmamıştım.

işin kötü tarafı kendim deneyerek size de yardımcı olamıyorum. sizinkini kapatmazken benimkini şak diye kapatıverirler sonra al başına belayı. :joy: :joy: :joy:

1 Beğeni

“.jpg” olduğu açıkça yazılmış.

olmadı fax çekeceğiz. Anlamıyorum ki ben bunları…
E-Fax diye bir hizmet sunmuşsun ama çalışmıyor mu? Ya da hata ne söylemiyor. Fax ile halledeceğiz mecbur.

1 Beğeni

eğer normal fax yoksa dediğim gibi hellofax sitesinden çekebilirsiniz. jpeg olayını size gelen mesajda jpeg yazdığı için demiştim. o da bi umuttu. :frowning:

İptal dilekçesi boyutu 22 kb oldu örnekteki gibi 60 kb nasıl yapabilirim :joy::joy: