İnternette anlık dsl söndü ve snr değerleri 10 üzerine çıkamıyor

21 ocak 2021 tarihinde akşam saatlerinde dsl ışığım gitti ve 6 saat gelmedi. Şuan internet geri geldi fakat sürekli kopuyor ve snr değerleri çok düşük. 35 mbit alırken şuan 10mbit görmüyor ve sürekli kopuyor. Dün koptuğunda santral kaynaklı hata yazmıştı modem arayüzünde . Destek kayıtı açıyorum kimse cevap vermiyor. Yardımcı olurmusunuz ?

xdsl

Modeme gelen kabloyu kontrol edin spliter varsa onu söküp modemi direkt olarak bağlayın. Destek kaydı üzerinden çözüm süresi 3 gündür

Zaten splitter yok ve suan sadece bekliyorum. Pazartesi turk telekom ile gorusup TurkNet iptalimi isticem.

Sinavlarim var ne indirme yapabiliyorum ne de upload. Gectigime bin pisman etti.

Her geçen gün hız ve snr düşüyor Sorununuz tanıdık geldi sanırım aynı şeyi yaşıyoruz

Tek çare türk telekoma geçmek. Cumartesi aksamına kadar beklicem eğer sorun düzelmezse pazar dilekçeyi vericem. Üç gündür mesaj yazıyorum ne uğraşan var ne de çözüm üretmeye çalışan. TurkNet türktelekoma atıyor ve bekliyor.

TurkNet den çıkarsam comnet geçerim istersen oraya bir göz at kişisel tavsiyem bu olur

yok aga almayayım. Alt yapıyı türk telekom sağlıyor isterse en iyisi gelsin sonuç hep aynı. Adam kendi altyapısını başkasına kısıtlı sunuyor.

sahip oldukları yurtdışı hatları firma anlaşmaları 3tbit hatları olması ile falan cezbediyor beni baya :smiley: ama sende haklısın illaki kısıtlayacak sonuç olarak tekel… tt kullanmamaktaki en önemli sebebim fiyatları gereksiz derecede yüksek

O kadar teknik bilgiye sahib değilim fakat ■■■■■ ta değilim. TurkNet insanı ■■■■■ yerine koyuyor. Bir hafta önce snr değerleri 30 iken şu 5-6 arası. Ayrıca şuan internetim yok ve mobil veri kullanıyorum. Parasını haketmeyen bir şirket. Ben faturamı zamanında ödeyeyim fakat gördüğüm muamele para vermeyen adama bile yapılmaz.

5+ yıldır TurkNet kullanıcısıyım akk kalkmadan hatta akk kalkacak konuşmaları bile olmadan önce geçiş yapmıştım. Maalesef yıllar içerisinde şirketin kullanıcılarına olan tavırları bir hayli değişti. Sorunların temelinde sanırım popülarite yatıyor kullanıcı sayısı arttıkça sistem kırılmaya başladı. Kesinlikle en kısa zamanda kadrolarda değişime gitmeliler.

Destek kaydınız üzerinden verilecek cevabı beklemelisiniz. Arıza çözüm süresi ortalama 3 gündür.

Şuanlık port değişmiş gibi. Anlam veremediğim bir anda düzelmesi. Ya gerçekten arkada başka işler dönüyor.

düzeldiği bir gün olmadı ip mi bozuk iplerin yanına atınca aynı sorun devam ediyor. İp:95.70.160.138 atıyorlar ve anında intenet kesiliyor yada dakikada bir kesiliyor. Dün ki atadıkları ip:212.154.118.93 ve sıkıntısız 1 gün boyunca hiç kesilmeden kullandım. Anladım ki problem türk telekomda değil türk netteymiş. Çarşamba günü fesih dilekçemi taraflarına ileteceğim.

1 Beğeni