Internetimde kopma yaşıyorum

Merhaba. İnternetimde kopmalar yaşıyorum. Sorun kablodan değil. Çünkü kablodan olsa sürekli kötü sinyal almam lazım ama sinyal bazen iyiyken bazen kötü.

Mesela şuan sinyal kalitem şu şekilde.

Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 23.2 dB
output power upstream: 4.4 dbm
attenuation downstream: 8.4 dB

Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 32.0 dB
output power downstream: 13.9 dbm
attenuation upstream: 0.2 dB

Ama mesela dün şu şekildeydi ve 30 dakika boyunca internete bağlanamadım. ve Modeme reset atmama rağmen düzelmedi bu. Internetin kendiliğinden gelmesini bekledim.

Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 0.0 dB
output power upstream: 6.7 dbm
attenuation downstream: 8.8 dB

Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 0.0 dB
output power downstream: 0.0 dbm
attenuation upstream: 0.0 dB

Sorun kabloda olsa durduk yere kendisi iyileşip kötüleşmez o yüzden sorunun bende değil TT tarfında olduğunu düşünüyorum. Teknik destek numaram 47202623

Merhabalar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Yaşadığınız sorun 47202623 numaralı destek kaydınız üzerinden takip ediliyor. Arkadaşlarım gelişme oldukça size konu hakkında bilgi veriyor. En son dün arayarak sizinle iletişime geçmişiz.

Kopma sorununun birden fazla sebebi olabilir. Bu duruma hassas bir şekilde yaklaşarak arka planda hizmetinizi detaylıca kontrol ediyoruz. Dediğim gibi işlemleriniz tamamlandığında size bilgi vereceğiz.

2 Beğeni

Az önce yine kopma yaşadım. Kopma olduğu sıradaki hat değerlerim

Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 0.4 dB
output power upstream: 4.4 dbm
attenuation downstream: 8.4 dB

Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 25.7 dB
output power downstream: 13.9 dbm
attenuation upstream: 0.2 dB

Detay olarak kaydınızın içerisine eklerseniz arkadaşlarım görür ve buna göre bir aksiyon alırlar.

Ekledim. Oraya yazdığım şeyi buraya da yazayım

Bu arada kopma olduğu sırada çok fazla CRC hatası alıyorum. Bir dakika içinde 100bin CRC hatası oluyor.

Tamamdır. Teşekkür ederiz. Gelişme oldukça birbirimize bilgi veririz.

1 Beğeni

Kardeş ben sürekli yaşıyorum kaçıncı ekip gönderdiler evime apt iç teçhizatta sorun yok geln ekip turknet yerinde destek ekipini arıyor port arızası diyor ama bunlar da iş yok bir portumu değiştirmediler türktelekoma da bişi demiyorlar eminim çünkü türk telekom şuçu hep bana atıyor cimerden şikayet ettim hakem heyetine basvur dedi yakın zamanda vercem