İnternetim yok

Yaklaşık 15 gün önce internet ışığımının yanmamasıyla ilgili bir konu açmıştım 1 hafta boyunca internetsiz kaldım ve defalarca kez sorunun benden değil bana gelen kablolardan kaynaklandığını söylememe rağmen her gün modemi yeniden resetlememi bilgileri doğru girip girmediğimi kontrol etmem gerektiğini vs söyleyip durdular
Kendi kendine giden internetin bunlarla ilgisi olmadığını ve defalarca kez kurulum yaptığımı sorunun benim modemime düşmeyen ip adresinden kaynaklandığını belirttim defalarca kez türk telekom saha ekipleri inceleyip sorun giderilmiştir şeklinde bir geri dönüş sağladı sorun hiçbir zaman giderilmedi
TurkNet saha ekipleri gelip iç tesisatımı kontrol ettiklerinde ancak sorunun benden kaynaklanmadığı kanaatine varıp tekrar telekom ekiplerini yönlendirdiler
Ve 1 haftanın sonunda kafam stresten patlamış online toplantılara ve derslere katılamamış bir şekilde üstlerimden azar işitmiş bir şekilde internetime kavuştum bu süreçte hiçbir çalışana da tek bir saygısızlık etmedim
Gelin görün kü bir kaç saat öncesinde tekrardan internet ışığım gitti ve öncekindeki gibi fiziksel durum kapalı yazmıyordu ve ip adresi de modeme geliyordu
Tekrar modemi kapatıp açtım ( daha öncekinde resetleyince işler iyice sarpa sardığı için bu sefer resetlemedim resetleyin demeyin kendi kendine gitti internet sıfırlamam gereken bir ayar değişikliği olmadı) kabloların sağlamlığını kontrol ettim
İnternet sorun tanılayıcısını başlattım fakat sorun görünmedi sistemde de sorun görünmüyor 2 modemim var ikisini de denedim ikisinde de internet yok destek kaydı oluşturdum hala bakan yok 1 hafta internetim yoktu bir de bakıp inceliyoruz denmesini mü beklicem 1 hafta daha bana yardımcı olabilecek kimse yok mu

Merhaba, Enes bey müsait olduğun da sizler ile irtibata geçecektir. @EFG
Özelden ulaştım size.

Destek kaydınızı ne zaman açtınız?

Dün açmıştım dün hiçbir dönüş sağlanmadı 24-48 saat içerisinde dönüş sağlanıyor bilgisi yer alıyor evet biliyorum fakat zaten 1 hafta interneti kullanamamama rağmen TurkNet tarafından müşteri memnuniyetine dair hiçbir yaklaşım olmaması beni gerçekten üzüyor 5 senedir bu sağlayıcıdayım ve ilk defa vazgeçmek üzereyim
Bu gün geri dönüş sağlandı gelen mesajı iletiyorum tahmin edeceğiniz üzere otomatik mesaj yolluyorlar ve ben belirtmiştim kurulumda sorun olmadığını ayrıca dayanamayıp resetleyip tekrar kurulum da yapmıştım dün akşam

Ayrıca önceki sorunumda interneti 1 hafta kullanamadığım için faturama bu sürecin yansıtılmayacağını ve o ay daha az bir ücret ödeyeceğim söylendi gelen faturaya baktığımda herhangi bir indirim söz konusu değil hem kuruşu kuruşuna almadığımız hizmetin ücretini ödüyoruz hem de yine aynı sorunla karşılaşıyoruz ve otomatik mesajla dönüş yapılıyor türknetin geldiği durum gerçekten çok üzücü

Ayrıca dün teknik ekibe modem arayüzünden çalıştırdığım dsl performans testi ve hata ayıklama bilgilerini dosya olarak eklemiştim eğer burdan yardımcı olabilecek biri varsa özelden kendisine iletebilirim dosyaları

Hocam dsl ışığı var internet ışığı mı yok?

Hocam sorun çözüldü önceki sorunumda kullanıcı adım TurkNet tarafından değiştirilmişti o şekilde kurulum yapmıştık türk telekom tarafında ise eski kullanıcı adım kullanılyordu 10 gün sorunsuz nasıl kullandım birden koptu bilmiyorum ama çakışma olunca hata verdi sanırım ilgileriniz için teşekkür ederim.

1 Beğeni

@Jemasuo sorununuzun çözüm sürecinde özel mesaj üzerinde de iletişim içerisindeydik… Kısa süre içerisinde çözümlenmesine çok sevindim. İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim :pray: