İnternetim Yavaşlıyor

Kaç senedir sıkıntı çıkmıyor der demez, sıkıntılar bu hafta baş göstermeye başladı. Bugün gelen sorunla birlikte internet aşırı aşırı yavaşlıyor, modemi yeniden başlatınca düzeliyor fakat bir süre sonra yine aynı oluyor. Bazen android telefonlardan girmeme konusu ve bazen de modem ışıkları yanmasına rağmen ethernetten internete bağlanamama konusuna girmiyorum bile.

Bu yavaşlama , bağlantı kopması yaşandığında modem işlemci kullanımı %kaç oluyor ? Bir de sıkıntı olduğu an tracert testi yapabilirmisiniz ?

1 Beğeni

Tamamdır, istenilen bilgileri sorun olduğunda hemen paylaşacağım. Teşekkür ederim.

Az önce modem arayüzünden dns’yi 8.8.8.8 - 8.8.4.4 yaptım. Onu geri alayım mı yoksa kalsın mı?

Modem ısınıyor olabilir ısınınca sapıtabilir altına 12V fan koyup deneyebilir misin ?

Modem vida yerinden duvara monteli, ön tarafına koysam aynı olur mu?

Modem arayüzünde ki DNS otomatik kalmalı diye biliyorum. Eğer ihtiyacınız varsa kullandığınız cihazda DNS değişikliği yapın

Bugün çok bezdiğim için değiştireyim dedim, şuana kadar bir sıkıntı yaşanmadı. Bakalım yarın ne olacak

1 Beğeni

Şu mevsimde aşırı ısınmaya maruz kalacağını sanmıyorum. Modem çok eski değil ise bir crc hatalarını kontrol edin. Ethernet çıkışı sorunu anlık mi yoksa sürekli tekrar eden bir şey mi? WiFi üzerinden bağlanmama sorunu için şifreleme sistemini kontrol edin şifresiz veya wpa2 de sorun yaşanır ise modem için artık yolun sonu yaklaşıyor diyebiliriz. Yazılım güncelleme imkanı varsa onu da deneyebilirsiniz

Sabah kalktım sorun yine devam ediyor. Ethernet ve wifi aşırı aşırı yavaş. Telefondan güç bela Speedtest yaptım. 0,01 download 5,50 upload çıktı.

Ekran Alıntısı

Yeniden başlattıktan sonra olan değerler:


ssssss

Başka modemde deneme şansın var mı?

Hayır zaten bu VDSL modemi zar zor alabildik başka bir modem olsaydı denerdim.
Bir de tracert’de 4. adımdaki pinglerde iki görüntü arasında bariz fark var.

Komşundan falan kötü de olsa bir modem alıp denemekte fayda var. Olmaz ise modemi sıfırla bir de yapmadıysan.

Benim n17u böyle aynı miktarda ram kullanıyor.


Çıldıracağım…

En azından internetin var sjajjamamakak

2.4 kanalını 13 e alıp dener misin ?

1 Beğeni

13 daha sıkıntılı en sağlıklı olanı otomatik

https://goo.gl/search/asus+modem+destek
Teknik Destek - ASUS RMA ASUS ile İletişime geçin

Müşteri Hizmetleri numaramız 0850 522 2787(ASUS)'dur. Pazartesi – Cuma arası, hafta içi her gün 09:00-18:00 saatleri arasındadır. Faks numaramız 0216 481 83 80’dir.

Maalesef. Az önce yine aynı problem oldu.