her ay bir kaç gün internetim 1 günlüğüne kopup duruyor 24 saat geçmeden kendi kendine düzeliyordu. 3 gündür internetim 5-10 dkda bir kopuyor. destek talebi açtım tt tarafında sıkıntı olmadığını söylüyorlar. modeminizde sıkıntı var diyolar ancak modemim eski bir modem değil alalı çok olmadı. en son gelen telekom sistem mesajı ise şöyle Log : ARIZA MÜŞTERİ ANKASTRE KABLOSU KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR.
durumu düzeltmek için modem kurulumunu tekrar yaptım, modemin kablolarını değiştirdim, wi fi kapalı çalıştırmayı denedim. hiçbiri çözüm olmadı. sorunun nerede olduğunu tam olarak anlayabilmiş değilim. benzer bir şey yaşayan ve yardımcı olabilecek var mı?
Benim tavsiyem sorunun sizden kaynaklandığını düşünmüyor iseniz yerinde destek talep edebilirsiniz. 108 tl ücreti vardır ama sorun sizden kaynaklı değil ise bu ücret alınmaz ve ankastreden eve gelen kabloda sorun olmadığını kanıtlamış olursunuz.
Yani eminseniz sorunun sizden kaynaklı olmadığına yerinde destek alabilirsiniz.
altyapı sorgulamada bina çıkmıyor. kaydolmadan önce telefon numarasıyla sorguladığımda şu an aldığım hıza çok yakın olduğunu hatırlıyorum. hızımı kendim modem üzerinden düşürebilir miyim?
tplink modem kullanıyorum. şu an online işlemler kısmından direkt gelen hızım 40mbpse düşmüş. modemden hat değerlerine baktığımda ise snr değerinin sürekli değiştiğini görüyorum genel olarak 7-8 aralığında. ve sanırım hızım düştüğünden beri internetim hiç gitmemiş.
Merhaba, çözüldüğüne sevindim. İç hattınızı kontrol veya her hangi bir işlem yaptırmadan çözülen bir işlem ise dış hat kaynaklı bir sorunmuş ve çözülmüş. Keyifli kullanımlar dilerim.