İnternetim kesik

20-Eylül-2020 cumartesi tarihinden beri ev internetim yok. Arıza kaydı oluşturmama rağmen günlerdir bir gelişme yok.
48 saat içinde çözülmesi gereken bir bağlantı sorunu halen giderilmedi.
Çocukların uzaktan eğitim nedeniyle acilen internete ihtiyacımız var. Cep telefonlarının interneti yetersiz kalıyor.

Açtığınız destek kaydına ne cevap verildi?

İlk gelen mesaj aşağıdaki şekilde.
“Arıza bildiriminizle ilgili altyapı kontrollerini gerçekleştirdik ve ilk tespitlerimizi yaptık. Sorunu çözebilmemiz için modeminizi açık bırakmanız ve ayarlarında herhangi bir değişiklik yapmamanız gerekiyor. Merak etmeyin eğer müdahalemiz ile sorun çözülmezse fiziksel kontrollerin yapılması için saha ekiplerini size yönlendireceğiz. 48 saat içerisinde arızanızı çözeceğiz ya da size problemin ne olduğunu, nasıl çözebileceğimizi, varsa sizin yapmanız gerekenleri Online İşlemler Yardım Merkezinden bildireceğiz. .”

Her gün maillerden dün gelen ise şu şekilde.
“Merhaba ,ben Mehmet S. İletmiş olduğunuz arıza kaydınızla ilgili çalışmalarımız devam etmektedir. Konu ile ilgili olarak güncel ve detaylı bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım. İyi günler. .”

Aboneliğimi iptal etmeyi düşünüyorum artık.

1 Beğeni

Uzun bir süre olmuş.

Uzun bir süre olmuş.

Halen sorunun giderilmesini bekliyorum. Online işlemlere girdiğimde sürekli olarak aynı mesajları görmekten sıkıldım. Altyapı Türktelekomun ve TT bizden kaynaklanan bir durum yok diyor. Geriye Turknet kalıyor. 18 gündür TT ve Turknet kendi aralarında paslaşıyor. Telekom ekiplerinin gelip gelmediği de ayrı bir konu. Bina girişinden modeme kadar olan kabloyu ölçtüm sağlam. 48-50 Vdc gerilim var. Dolayısıyla santral-ev arasında sorun yok diye düşünüyorum. Başka modemlerlede denedim. Sorun modemde değil. Bu mesajı yazdığım sırada online işlemlere girmeye çalışıyorum. Turknetin sitesinede bağlanamıyorum. Cep telefonun interneti bitmek üzere.
Cimere şikayette bulunacağım.

1 Beğeni

online işlemlere vpn üzerinden girebildim. Abonelik iptalinden başka çarem kalmadı.