Merhaba kurye Islak İmzalı Resmi Belgeleri 05/10/2021 Saat: 10:00 Kuryenize Teslim Etmiş Bulunmaktayım ve hala İnternetim Aktif Değil @EFG yardımcı olursanız sevinirim
Modem kurulumunuzu yaptınız mı?
Modem kurulumu denemedim canlı destek de sesli onyayinizı aldıktan sonra modem kullanıcı adı ve şifre gönderilecektir diyordu
Kullanıcı adı ve şifreniz geldikten sonra modeminizin kurulumunu yapın ve ondan sonra internete bağlanmayı deneyin.
TurkNet müşteri hizmetleri numarası: 0850 288 80 80
Modem kurulum videosu: TurkNet / ZYXEL VMG8623-T50B Modem Kurulumu - YouTube
Online işlemlere girilecek k.a ve şifresi var mı elinde
Evet onile İşler şifrem var
ben öğrendim sen şimdi cevabını yaz.
TurkNet müşteri hizmetlerini arayın ve sesli onayı yapmayı deneyiniz.
Müşteri hizmetlerini aramak istemiyorsanız Online işlemler üzerinden destek kaydı oluşturabilirsiniz.
Teşekkür ederim
Online işlemlerde hala. Onay bekliyor. Yerdemi kalmış.
Modem ve dsl kablosu bağlı olarak direk geçiş mi yaptın yoksa sıfırdan kurulum mu olacak
Online işlemlerden girebiliyorsan.
Modem şifresi burda yazar.
Türk Telekom tahütü bitti türk Telekom kapanmadı kullanılıyor ondan mı geçiş yapılamıyor
TurkNet’in sizi arayıp sizden onay alması gerekiyor ve onayı verdikten sonra size modeminizin kurulumunu yapabilmeniz için kullanıcı adı ve şifre gelecek mesaj olarak sonradan modem kurulumunu yaptıktan sonra artık internete erişebileceksiniz.
Arkadaşta aynı şeyi yazmış ben yazarken neyse. Arkadaşın dediği gibi olacak.
İşte sorunda bu arayan yok 1 hafta oldu aileme karsi mahcup oldum
Yarın arayan olmazsa. Müşteri numaranızı yazın ilgili kişiye yazarım.
Merhabalar, aktivasyon işlemlerinizde size yardımcı olmaya çalışacağım. Bana özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletir misiniz?