İnternetim bağlanmadı

Merhaba kurye Islak İmzalı Resmi Belgeleri 05/10/2021 Saat: 10:00 Kuryenize Teslim Etmiş Bulunmaktayım ve hala İnternetim Aktif Değil @EFG yardımcı olursanız sevinirim

Modem kurulumunuzu yaptınız mı?

Modem kurulumu denemedim canlı destek de sesli onyayinizı aldıktan sonra modem kullanıcı adı ve şifre gönderilecektir diyordu

Kullanıcı adı ve şifreniz geldikten sonra modeminizin kurulumunu yapın ve ondan sonra internete bağlanmayı deneyin.

TurkNet müşteri hizmetleri numarası: 0850 288 80 80

Modem kurulum videosu: TurkNet / ZYXEL VMG8623-T50B Modem Kurulumu - YouTube

1 Beğeni

Online işlemlere girilecek k.a ve şifresi var mı elinde

Evet onile İşler şifrem var

1 Beğeni

:smiley: ben öğrendim sen şimdi cevabını yaz. :pray:

1 Beğeni

TurkNet müşteri hizmetlerini arayın ve sesli onayı yapmayı deneyiniz.

Müşteri hizmetlerini aramak istemiyorsanız Online işlemler üzerinden destek kaydı oluşturabilirsiniz.

Teşekkür ederim :slight_smile:

1 Beğeni

Online işlemlerde hala. Onay bekliyor. Yerdemi kalmış.

Modem ve dsl kablosu bağlı olarak direk geçiş mi yaptın yoksa sıfırdan kurulum mu olacak

Online işlemlerden girebiliyorsan.

Modem şifresi burda yazar.

1 Beğeni

Türk Telekom tahütü bitti türk Telekom kapanmadı kullanılıyor ondan mı geçiş yapılamıyor

TurkNet’in sizi arayıp sizden onay alması gerekiyor ve onayı verdikten sonra size modeminizin kurulumunu yapabilmeniz için kullanıcı adı ve şifre gelecek mesaj olarak sonradan modem kurulumunu yaptıktan sonra artık internete erişebileceksiniz.

1 Beğeni

Arkadaşta aynı şeyi yazmış ben yazarken neyse. Arkadaşın dediği gibi olacak.

2 Beğeni

İşte sorunda bu arayan yok 1 hafta oldu aileme karsi mahcup oldum

1 Beğeni

Yarın arayan olmazsa. Müşteri numaranızı yazın ilgili kişiye yazarım.

Merhabalar, aktivasyon işlemlerinizde size yardımcı olmaya çalışacağım. Bana özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletir misiniz?

1 Beğeni

Merhaba @EFG 2358232 yardımcı olursanız sevinirim