İnterneti kullanamıyorum.

Merhaba,

Modemimde bütün ışıklar yanıyor fakat interneti kullanamıyorum.
Uygulamadan kontrol ettiğimde ise uyarı gözüküyor.

“****** hizmetinizin bulunduğu bölgede altyapı kaynaklı bir arıza yaşanmaktadır. Arıza nedeniyle hizmetinizde kesintiler olabilir. Arızanın bir an önce giderilmesi için gereken çalışmaları yapıyoruz. Modeminizde ve kablolarınızda herhangi bir ayarı değiştirmeden ilgili süre sonunda yeniden kontrol etmenizi rica ediyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.”

Bu uyarı 28 Ekim tarihinden beri var. Uyarı olduğundan dolayı arıza kaydı açamadım.Farklı konu üzerinden talep açmak zorunda kaldım. Bana dönüş yapıldı altyapıda bize bildirilen herhangi bir çalışma olmadığını söyledi. Sorun devam ederse talebi güncellememi söyledi. Şu ana kadar talebime dönüş olmadı.

Sınav tarihim yaklaştı. İnternet üzerinden çalışıyorum lütfen yardım eder misiniz?
Destek numarası:57479800

Selamlar @dXea, kaydınızı inceledim. Dün akşam saatlerinde oluşturduğunuz kaydı hızlı bir şekilde saha ekiplerine ilettik. İlgili alanlarda inceleme yapılacak ve tespit edilen sorunlar çözüme ulaştırılacak :raised_back_of_hand: