İNTERNET IŞIĞIM YANIYOR HER ŞEY NORMAL FAKAT İNTERNETE ERİSEMİYORUM MODEMİ DE RESLEDİM FAKAT HİÇBİR ŞEY OLMADİ LÜTFEN YARDIMCI OLUN SABAHA KADAR BEKLEYEMEM.
MÜŞTERİ HİZMETLERİNE BAĞLANAMIYORUM. LÜTFEN BENİ ARAYIN.
?
TurkNet Online İşlem Merkezi e bakın, bölgenizde planlı kesinti vardır belki.
Gece 2 - 6 arası planlı kesinti saatleri. Sabaha düzelmiş olur, planlı kesinti nedeniyle kesilmişse eğer.
Şuan beklemek dışında yapabileceğiniz birşey yok.
Sorun genel olarak telefon pc fark ediyor mu?
pc yok fakat diğer cihazlarda da internet erişimi yok maalesef
Telefonların wifi ağından elle ip girerek bağlanmayı dener misin?
dns kısmına da 1.1.1.1 bu ilkine diğerine de 1.0.0.1 yaparak ip yerine 192.168.1.x artık hangisini tercih ederseniz.
yine aynı maalesef internet yok diyor fakat ışıkları yanıyor
Merhaba, modeminizi resetleyip tekrardan kurulum yapmayı denediniz mi?
Büyük ihtimalle modeminizdeki ayarlarda sorun var yani modeminizi resetleyip 0’dan kurulum yaparsanız sorununuz düzelebilir.
modemi resetledim genişbant kısmında vdslde de TurkNet numaramı girdim fakat yine aynı maalesef keşke müşteri hizmetleri olsaydı da saatlerce beklemek zorunda olmasaydık.
Modem kullanıcı adı değişmiş olmasın TurkNet sitesinden kontrol ettiniz mi
evet ettim ayarlamistim ama yine olmuyor
Online işlem merkezi üzerinden modem şifre bilgisi kısmını modem üzerinden tekrar kontrol edin. Modemin aldığı ip yi kontrol edin.
TurkNet müşteri hizmetleri mesaj gönderdi ve olayı hallettik teşekkürler herkese yardımcı olmak istediği için
Çözümü: Genişbant kısmında ETHWAN kısmına girerek ayarları orada yapmakmış… ben hep internette gördüğüm kadarıyla adsl ve vdsl denemiştim
Sorunun çözümüne sevindim İyi günlerde kullanın hizmetinizi
Merhaba @emrekzlrs, sorununuzun çözülmesine sizin kadar sevindim. İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim.