İnternet yok

Bence daha yüksek hızları da destekleyebilir 50 ile 60mb arasındaki hızları çıkış gücü 8dbye kadar yolu var… Ama en iyi 10.7db

Daha yüksek bir hız belirlenirse kopma,internet paket hatası oluşacağında stabil bir internet söz konusu olmaz.

2 Beğeni

Hocam altyapım eski olduğundan en fazla 35 mbps alıyorum. Birkaç gündür 24-25 bandına düştü. Bundan önce 33 mbps de sabittim.

@Berkaybaz01 şuan hattınızdan max. 70 mbps hız gelmektedir 50 mbps olarak tanımlama yapılırsa sorunsuz şekilde kullanabilirsiniz.

1 Beğeni

Teşekkür ediyorum. Online işlemler merkezinden durumu ilgili çalışanlara bildireceğim. Sevgiler, iyi forumlar diliyorum.

1 Beğeni

Anlıyorum hocam. Fakat daha önceki gönderilerimde modeme giden kabloda bir ek olduğunu bu yüzden de dalgalanma yaşadığımdan bahsetmiştim. Modeme giden kablodaki eki kaldırdığım günden bugüne kadar hiçbir şekilde internet hızımda azalma olmadı. Eğer dediğiniz gibi olsa daha önce de bu sorunu yaşamış olmam gerekmez miydi? Bilmediğim için soruyorum, sevgiler.

Hızınız da azalma olmaz ama hattınızdan 70 mbps geliyor siz hızınızı 50 yerine 75 e alırsanız hatınıza 79 mbps lik hız sınırı tanımlanacak bu da size altyapı kullanımının yoğunlaştığı zamanlarda kopma,yavaşlama,internet paket hatası vs. gibi sorunlar yaratacaktır arıza oluştuğu zamanki modem arayüz hat değerlerinizin bilgileri elinizde var ise daha net bir yorum yapabilirim.

2 Beğeni

Ne yazık ki arıza oluştuğu zamanki hat değerleri mevcut değil.




bu sefer tamamen gitti :smiley:

Hız testini kablo ile bilgisayarınıza bağlayarak yapma şansınız varmı?

Selamlar @Berkaybaz01, konu üzerinde destek kaydınız olmadığından kontrol edemiyorum. Sorun devam ediyor mu?

1 Beğeni


Hemde nasıl devam ediyor :hugs: :hugs: :hugs: Kaç gündür şu olayın nedenini teknik ekipten kimse açıklayamadı. Bu arada Türk Telekom tarafından bulunduğum sokağa fiber altyapı döşendi. Onun etkisi olabilir dedi teknik ekipten bir hanımefendi. Bu durumda ne yapmam lazım? Bu arada lütfen kablolu test yapın vs demeyin bir şey fark etmiyor 1000 kere denedim. Hat değerlerim de normal gözüküyor sürekli kontrol ediyorum.

Destek kaydınızın numarasını benimle paylaşır mısınız?

1 Beğeni

55562253

Kablolu bağlantıda sıkıntısı yokken kablosuzda sıkıtnı yaşadığı için operatörü suçlayan o kadar çok kişi varki o yüzden sürekli kablolu test isteniyor.
Sadece kablosuzda yaşanan sıkıntıların evlerde bulunan modem ile ilgili olduğu bilen çok az kişi olduğunu düşünüyorum.

Ayrıca kullandığınız diğer gönderide modemin zte h168a olduğunu yazmışsınız bu modemi arkadaşım kullanıyor 5 ghz wifi konusunda sıkıntısı var, 5 ghz wifiye bağlanınca kablolu bağkantı dahil interneti aşırı derecede kötü etkiliyor. Mümkünse hız testini yaparken wifi kapalı şekilde yapın.

OİM’e defalarca kablolu testi de attım sonuç değişmiyor. Bir diğer husus da 2.4 ghz wifi kullanıyorum 5’i kullanmıyorum.

Modemi 5-10 dk kapatıp açınca hız 33’te sabit kalıyor. Birkaç saat sonra 10 mbps nin altına düşüyor. Az önce de modemde internet ışığı kırmızı oldu sonra yeşile döndü. Wifi hız testinde 33 mbps aldım fakat birkaç dakika ya da saate yine 10 mbps nin altına düşecek. Kısır döngü oldu artık

Başka modemlerle test ettiniz mi ?

Selamlar @Berkaybaz01, 55583231 numaralı kayıt üzerinden süreciniz yerel sağlayıcı saha ekiplerine iletildi. Takip ediyorum :raised_hand:

Hayır test etmedim. Test edebileceğim alternatif bir modem yok.