İnternet sorunu

Tam 5 gündür internetim yok ve gelen gidende yok. İnternetim ADSL olduğu için sinyal gelmiyor bu yüzden vdsl’den adsl’ye çevirdim internetimi. VDSL olan pakedimi önceki gün modem olmadığı için ADSL e geçirdim. Siz paket değişikliği yaptınız fakat sahada fiziksel değişiklik yapılmadı. Bu yüzden saha ekibine ADSL port değişikliği için iş emri vermenizi talep ediyorum. İyi çalışmalar.

Adsl, Vdsl geçiş 3 iş günü sürmektedir.

böyle bir mesaj geldi bana ama.

DSL ışığı gitti kendiliğinden vdsl’di ve 4 gün kullandım internetimi ben. Birden bire neden gitti onu anlamadım sadece

Bugün içinde çözülmezse artık iptal edeceğim. Çünkü 5 gündür cebimden internet paketi alıyorum ve işimden dolayı kullanmak zorundayım. Mağdur ve rezil ettiniz beni. Size geçmemin 2. Haftasında böyle bir sorun yaratacağınızı bilsem Türk telekomdan hiç geçmezdim.

Abone numaranız nedir ?

1669641 abone numaram.

Geri dönüş sağlayacağım.

Beklemedeyim. Sayfayı bile kapatmıyorum sürekli yenileme yapıyorum. O derece sıkıntılı durumdayım.

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.