İnternet sorunu

19 Kasım 2020 tarihimde hattım kesildi. Öncesinde (yaklaşık 1 hafta önce)TurkNet’ten bir mesaj geldi ve mesajda “Size guzel bir haberimiz var. Hizmetinizi aktif altyapimiza (YAPA) dahil ediyoruz. Calisma yapacagimiz 19.11.2020’te internetinizde kisa sureli kesintiler olabilir. Merak etmeyin, telefon numaranizda ve faturanizda herhangi bir degisiklik olmayacak ve ileride baska bir operatorden hizmet almak isterseniz numaranizi yine istediginiz gibi tasiyabileceksiniz. Bu arada baglanti hizlarinizda bir artis gorurseniz de sasirmayin. TurkNet’te boyle hosluklar her zaman oluyor.” Mesaj aynen bu şekilde idi. Sonra(19 Kasım akşamüstü) TurkNet sitesine girdiğimde adres biliglerinizde yanlışlık var lütfen düzeltin şeklinde kırmızı uyarı vardı. Daha sonra aynı adresimi yazarak güncelledim(saat 17:00 civarı). Daha sonra saat 18:00 civarı hattım kesildi ve bugün saat 10:00 civarı hattım geldi.Fakat hala internetim yok ve sabit hat telefon numaram değiştirilmiş. Konuyla ilgili 19 kasım’da yardım bileti oluşturdum. 21 Kasım’da beni TurkNet’ten biri aradı ve nakil destek talebi oluşturacağım dedi. Son olarak da bugün hat geldi ama telefon numaramı değiştirdiler ve internetim hala yok. Halbuki mesajda telefon numaranız değişmeyecek denmişti.