merhaba gün içerisinde elektrik kesintisi oldu, elektrik geldiğinden beri internet ip almiyor yardimci olur musunuz?
Selamlar @serkan60, bölgenizde üçüncü şahıs kaynaklı bir arıza yaşanıyor. Yerel sağlayıcı tarafından müdahale edilecek.
üçüncü şahısı tam detaylı açıklayabilir misiniz? ve sorunumun tam olarak ne zaman duzeltilecegini öğrenebilir miyim?
Bu tabir genelde kablo çalınması, santralde veya ankastrede kişi müdahalesine bağlı hasar anlamını taşır.
anladım çözümlenme süreci peki kaç gün sürer çok önemli evde çalıştığım için.
Bu süreçleri altyapı sağlayıcısı yönetiyor. Ortalama bir süre alındığında Online İşlemler - TurkNet üzerinden bilgilendirilirsiniz. Öncelikli olarak ele alınması adına ekiplere bilgi aktaracağım.
teşekkür ederim lütfen çok önemli
herhangi bir bilgi var mı Alperen bey lütfen çok zor durumdayım
Eğer bir kablo çalınma durumu varsa bu kadar kısa sürede yenilenmesi mümkün görünmüyor. Alternatif çözümler aramanız gerekiyor bu süreçte
dsl de sorun yok, sadece modem ip almıyor ben çözümlenmesini bekliyorum ama süreç uzadıkça uzuyor. yoruldum beklemekten, zor durumdayım anlamanız gerek.
ya ben homeoffice çalışan birisiyim bana bunun bilgisinin verilmesi gerekiyor ben nakil yapmadan önce bile altyapı sorgusu yaparak yeni eve taşındım bu sürecin hızlandırılmasıni talep ediyorum. mağdur durumda birakiyorsunuz beni
Tekrar belirttiğim gibi altyapı çalışma ve arızaları yerel sağlayıcı kontrolünde. Bu alana müdahale edemiyoruz. Sürece hassasiyet gösterilmesini talep ettik.
şu an türk Telekomdan bir arkadaşım geldi hallettim teşekkürler