İnternet Kopma Sorunu

Merhaba arkadaşlar bayramdan önce internetimde kopmalar yaşandı arıza kaydı bıraktım 5-6 gün sonra Türk telekom servisi geldi ve buraya 77 mbit geliyor user stop gösteriyor evin içindeki hatta biz müdahale edemiyoruz TurkNet servisini çağırın dedi, tamam dedim.
Neyse TurkNet desteğe mesaj attım 300 tl ücreti varmış bende de doğru düzgün para yoktu, madem kendim hallederim diyerek evdeki kabloları, splitteri yeniledim denemek için ödünç, normalde çalışan modem aldım arkadaşımdan sonuç şu:
Ev kablo hattını kullanmadan bina kapısının üzerindeki porttan modeme kablo çekiyorum ama hala noise margin değeri çok kötü durumda değişmiyor, xdsl analiz değerleri aynı hemen hemen. Farklı kablo farklı modem denedim sonuç aynı oluyor.
Xdsl değerleri:



İnternet koptuğu zaman noise margin downstream değeri yerlerde sürünüyor ve near-end FEC error fast, near-end CRC error fast değerleri yüz binleri falan buluyor.

Destek kaydı açacağım birazdan sizce sorun ne olabilir?
Desteğe ne diyeyim port değişikliği mi yapmaları lazım yoksa başka bir çözümü var mıdır?

Teşekkürler.

Splitter takılı mı hala, ekler var mı ?

Splitter şuan takılı öncesinde splitteri iptal edip direkt modeme bağladığımda da değerler değişmiyor, internet kesiliyordu.
Desteğe mesaj attım, hızımı düşürmeyi teklif ettiler kabul ettim 75 hız 40’a kadar düştü hala kesilmeler devam ediyor, ayrıca altyapı sorguladığımda 16 mbps gösteriyor galiba türk telekom kaynaklı problem eskiden yüksekti çünkü. Sonuç olarak düzgün internet hizmeti alamıyorum türk telekom altyapısından. Farklı isp önerilerinize açığım gigafiber gelene kadar ki gelmez buraya muhtemelen

Selamlar @Alper1, rica etsem forum profilinize müşteri numaranızı ekler misiniz? Altyapı sorgulamada düşük hız görüntülüyor olmanızın sizin mevcut hızınız ile bir bağı yok. Size tahsis edilen port, sorgulamadaki hızlardan yüksek olması olağan bir durum.