Merhaba arkadaşlar bayramdan önce internetimde kopmalar yaşandı arıza kaydı bıraktım 5-6 gün sonra Türk telekom servisi geldi ve buraya 77 mbit geliyor user stop gösteriyor evin içindeki hatta biz müdahale edemiyoruz TurkNet servisini çağırın dedi, tamam dedim.
Neyse TurkNet desteğe mesaj attım 300 tl ücreti varmış bende de doğru düzgün para yoktu, madem kendim hallederim diyerek evdeki kabloları, splitteri yeniledim denemek için ödünç, normalde çalışan modem aldım arkadaşımdan sonuç şu:
Ev kablo hattını kullanmadan bina kapısının üzerindeki porttan modeme kablo çekiyorum ama hala noise margin değeri çok kötü durumda değişmiyor, xdsl analiz değerleri aynı hemen hemen. Farklı kablo farklı modem denedim sonuç aynı oluyor.
Xdsl değerleri:
İnternet koptuğu zaman noise margin downstream değeri yerlerde sürünüyor ve near-end FEC error fast, near-end CRC error fast değerleri yüz binleri falan buluyor.
Destek kaydı açacağım birazdan sizce sorun ne olabilir?
Desteğe ne diyeyim port değişikliği mi yapmaları lazım yoksa başka bir çözümü var mıdır?
Teşekkürler.