Merhabalar, yaklaşık 1 aydır gigafiber interneti kullanıyorum. İnternet açısından hiçbir sıkıntı yoktu. Ama 09/11/2022 tarihinde jpon cihazında Los ışığı kırmızıya döndü ve 2 gündür interneti kullanamıyorum. Destek kaydı oluşturduğumda ekiplere iletildiğini iş listesinden dolayı gecikmeler yaşanacağını söylediler. Ne zaman düzelecek ya da kim düzeltecek.(destek numarası: 57774183)
Selamlar @Hakan6695, foruma hoş geldiniz Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Önceliğiniz için ekiplere bilgi aktardık. En kısa sürede müdahale sağlanacak
Ekiplerin arızaya müdahalesi tahmini ne kadar sürüyor. En azından bir bilgimiz olsun ona göre ha geldi ha gelecek durumuna düşmeyelim. 2 gündür ses yok çünkü.
İş sırasına ve yoğunluğuna bağlı olarak mümkün olan en kısa sürede müdahale sağlanacak. Ortalama bir süre vermek yanıltıcı olabilir fakat sürecinizin hızlanması için ekiplerden öncelik talep ettik
İnternet kesileli 3 gün oldu ama hâlâ ekiplerden bir dönüş yok. Bu saatten sonra da geleceklerini sanmıyorum. İş pazartesiye kalacak ve ben interneti 5 gündür kullanamıyor olacağım.
Durumda hâlâ bir değişiklik yok hâlâ los ışığı kırmızı yanıp sönüyor
Bendede oyleydi ben kapat ac yaptim duzeldi ama internetim 110 download 8 upload dan 0.70 download 5 upload aliyorum 11.11.2022 hiz sorunum halen devam ediyor maalesef destek kaydi actim bekliyorum
Selamlar, probleminiz çözüldü. Keyifli kullanımlar