İnternet ışığım yanmıyor

Yaklaşık 2 gündür internetim ara ara kopup duruyordu ve Dün saat 13.51 den itibaren internetim tamamen koptu keenetic modeminde dsl ışığı kırmızı yanıyordu modemi resetledim ve tekrar kurulum yapmak istediğimde bağlantı olmadığından hata verdi daha sonra başka bir modemle denedim onda da internet ışığı yanmıyordu (sanırım aynı anlama geliyor) sorunla ilgili destek kaydı oluşturdum fakat hala bir gelişme yok katılmam gereken canlı derslere katılamadım destek numaram 44043882 yardımcı olabilir misiniz çok önemli bu benim için :frowning:

1 Beğeni

Merhabalar, öncelikle karşılaşmış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Kopma sorununun yaşanmasında birden fazla etken olabilir. Açtığınız destek kaydını önceliklendirerek sorununuzun neden kaynaklandığını gözlemlemeye çalışacağım. Bu süreçte size elimden geldiği kadar yardımcı olacağım. İstediğiniz zaman bana özel mesaj üzerinden ulaşabilirsiniz.

1 Beğeni

Desteğiniz için Teşekkür ederim destek kaydından bana ulaştıklarında modem kurulumu yapılmadığını söylediler ben yıllardır internet kullanıyorum modem kurulumu ile ilgisi yok kendi kendine gitti daha sonrasında kurulum yaptım zaten bağlantım sorunlu olduğu için kurulumda belki de karşı tarafta hata görünüyordur bilemiyorum ancak kurulum yapılmamış olsaydı ekteki görüntüleri elde edemezdim gibime geliyor ilginiz için tekrardan teşekkür ederim

Modeminizi elle ADSL olarak kurup dener misiniz :person_shrugging: DSL ışığı yanıyor görünüyor.

Defalarca kez kurulum yaptım defalarca kez bi keenetic modemden bi tp link modemden resetleyip kurulumu baştan tekrarladım fakat hiçbir değişiklik yok türk telekom ekipleri 3-4 kere kontrol ettiler santralde bir sorun yokmuş sağolsun serhat bey günlerdir ilgileniyor fakat sorun şu modemim ip alamıyor yani kurulum yaptıktan sonra sisteme düşmüyor ve bu birden bire oldu herhangi bir ayar değişikliği yapmadım kendi kendine oldu
Saha ekipleri iç tesisata bakacaklar bir sorun görmeleri dahilinde 108 tl karşılığında çözeceklermiş bakalım onu bekliyorum bu gün sorunumun 4. Günü eğer yine sonuçsuz kalırsa malesef iptal etmek durumunda kalacağım yıllardır TurkNet kullanıyorum bir sorun yaşamadım ama bu sorun en olmadık zamanda en olmadık şekilde gerçekleşti ve nedeni bile anlamayadık ki çözümü bulalım

Dsl ışığım yanıyor internet ışığım yanmıyor teknik bilgiler kısmı da bu


şekilde

Ayrıca yeni dns adresi atadık yeni kullanıcı adı şifre tanımlandı onu girdik denedik hiçbiri işe yaramadı iç tesisatta bir sorun olsaydı dsl ışığı da yanmazdı diye düşünüyorum internet ışığının yanmaması sunucudan gelen bağlantıyı alamıyor diye biliyorum ben yanlışsa düzeltin lütfen

Kullanıcı adı ve şifrenizi girdiğiniz kısmın ekran görüntüsünü Dm olarak paylaşabilir misiniz benimle?

Saha ekibi dün gelip iç tesisatı inceledi modem kurulumunu kendisi yaptı sorun sizde de bizde de değil dedi telekom ekiplerine bildirdi ekip tekrar bakmış fiziksel sorun tespit etmiş ( önceki 3 bakışlarında tespit etmemişler ilginç bir şekilde ve sorun giderildi şeklinde yazmışlardı her rapora TurkNet tekrar tekrar teyit gönderdi) şuanda bekliyorum inşallah bu gün yarın sorunumu giderirler ekipler cumartesi pazar çalışıyor mu ?

1 Beğeni

Tüm kamu hizmeti veren kuruluşlar 7/24 esasında görevdedirler AMA iş yoğunluğuna göre hafta sonları ve tatil günleri Telekom ekipleri önceliklerini kendi abonelerine verip daha sonra diğer ISS lerin abonelerine verir diye biliyorum. Bugün sorun çözülebilir veya pazartesi gününe kalabilir. Umarım kısa sürede çözülür :pray:

Teşekkür ederim inşallah bu gün düzelir

Şuanda modemime ip geliyor ve internete bağlanabiliyorum saha ekipleri sanırım sorunu çözdü bu süreçte yardımcı olduğu için teknik destek ekibinden Serhat A. Bey e ve forumdaki yardımcı olmaya çalışan herkese teşekkür ediyorum.
Kimsenin başına gelmemesi dileğiyle…

2 Beğeni

Sorunun çözümüne sevindim iyi günlerde kullanın hizmetinizi :pray: