İnternet Işığım Yanmıyor

18:00-18:30 gibi internet ışığım söndü. Resetledim kapatıp açtık durum yine aynı. Arıza kaydı oluşturdum oradan da dönüş bekliyorum. Acaba süreci hızlandırabilir miyiz? @EFG
Herhangi bir fiziksel/yazılımsal değişiklik yapmadım, en azından benim tarafım da böyle birşey söz konusu değildir.
Müşteri no:1814858
Destek kayıt no:42966421
EDİT: Komşumuz da TurkNet’li onda da yokmuş diğer komşumuz Türktelekom kullanıyor onda internet var :thinking: Yan komşumuz (Telekom) saha dolabımız aynı diğer komşumuz (TurkNet) saha dolabı farklı olabilir ama her türlü görünüşe bakılırsa TurkNet kullanıcısın da internet erişimi yok. Antalya/Kepez

ARIZAM ÇÖZÜLDÜ BANA GÖNDERİLEN MODEM ŞİFRE BİLGİLERINİ GİRDİM TEKRAR KURULUM YAPTIM YİNE BU SEFER İNTERNET IŞIĞI GELDİ .

2 Beğeni