18:00-18:30 gibi internet ışığım söndü. Resetledim kapatıp açtık durum yine aynı. Arıza kaydı oluşturdum oradan da dönüş bekliyorum. Acaba süreci hızlandırabilir miyiz? @EFG
Herhangi bir fiziksel/yazılımsal değişiklik yapmadım, en azından benim tarafım da böyle birşey söz konusu değildir.
Müşteri no:1814858
Destek kayıt no:42966421
EDİT: Komşumuz da TurkNet’li onda da yokmuş diğer komşumuz Türktelekom kullanıyor onda internet var Yan komşumuz (Telekom) saha dolabımız aynı diğer komşumuz (TurkNet) saha dolabı farklı olabilir ama her türlü görünüşe bakılırsa TurkNet kullanıcısın da internet erişimi yok. Antalya/Kepez
ARIZAM ÇÖZÜLDÜ BANA GÖNDERİLEN MODEM ŞİFRE BİLGİLERINİ GİRDİM TEKRAR KURULUM YAPTIM YİNE BU SEFER İNTERNET IŞIĞI GELDİ .