İnternet hızı , atlak port , internetim yok

Merhaba,

Şuanda VAE geçişiniz tamamlanmıştır. Bağlantınız atlak olarak yapıldığından dolayı, saha ekiplerimizi size yönlendirdim. Ekip arkadaşlarımız sizinle iletişime geçerek dairenizde gerekli fiziksel bağlantıyı sağlayacaklardır.

İyi günler.
Bağlantım olmadığı için otomatik olarak destek kaydı oluşturulmuş,beni aramışlar lakin şehir dışında olduğum için müsait değildim açamadım. Bugün eve geldiğimde internetim gitmişti ve online işlemlere girdiğimde böyle bir destek kaydı oluşturulmuş. Türk Telekom dan biri ile konuştum bağlantım adsl olmuş dedi ve Max 10 MB hız alırsınız dedi. Alt yapı hız sorgulama yaptığımda Türknetin sitesinde gerçektende adls olmuş ve Max 14 MB yazıyor. Ben 35-40 MB hız alıyordum ve vdsl idi. Atlak port falan diyor anlamadım başka bir porta mı takmışlar ne olmuş bilmiyorum yani. Vdsl 35-40 belkide daha fazla hız alabiliyorken şimdi neden adsl 10 MB olacak bilenler yazabilir mi ne yapabilirim ?


Resimde ekledim bu şekilde görünüyor iyi mi :slight_smile:

Ayrıca ek olarak sormak istediğim bir soru işte binanin altyapısının hızını sorguladiğımda benim daire numaram 8 adsl 14 MB diyor. Binadaki tüm daireleri kontrol ettiğimde hepsine vdsl 75 MB diyor.bu işte bir anormallik yok mu? Fotoğraf ekliyorum diğer komşu dairemin.

Türk telekomun kapsama haritasından sorguladiğımda ise hipernet altyapısına sahip olduğumu söylüyor

Durum nedir ne değildir teknik olarak bilemem ama atlak port durumu varsa saha dolabında başka birinin Portu sizinki ile karışmış durumda diyebiliriz. Bu sorunu yaşatan TT saha ekibi yine kendisi çözecektir. Destek kaydınız üzerinden gelişmeleri takip edebilirsiniz. Umarım sorununuz kısa sürede çözülür :pray:

2 Beğeni

Alt yapı sorgulamada binadaki tüm dairelerin 75 MB paket olması sadece benim 14 MB olması neden kaynaklı peki?

Tüm dairelerde internet hizmeti varsa apartmana gelen port sayısı yeteriz olabilir veya bilinen hız bilgisi nedeniyle böyle bir durum ortaya çıkmış olabilir. Umarım sorununuz kısa sürede çözülür :pray:

Yukarıda fotoğraf var hepsi çoğu bağlı değil gibi görünüyor

O fotoğraf a bakıp bir şey söylemek zor. Etiket bırakır iken TT ekipleri bir kısa parça çıkarıp onun üzerine etiket bırakıyorlar kurulum ekibinin bağlaması için. Siz de kontrol edebilirsiniz isterseniz yeni bir uç bırakılıp bırakılmadığını. Eğer bırakılmış ise TurkNet kurulum ekibinin orada ki uç ile dairenize giden kablonun bağlantısını yapması gerekir.

Müşteri temsilcisi ile konuşmak istiyorum destek kaydı oluşturdum , randevu birimi aradı ben yardımcı olamam dedi , müşteri temsilcisinin beni araması için yardım edebilir misiniz peki ?
Paket değişikliği vs bu durumlar ile ilgili konuşmak istiyorum

Destek kaydınız üzerinden aranma talep edebilirsiniz. Gerek görüldüğü zaman müşteri temsilcileri telefon ile arayıp bilgi veriyorlar.

Tamamdır teşekkürler

1 Beğeni