İnternet Hız Sorunu

1 Aydır parasını ödediğim internete ulaşamıyorum pingden ve yavaşlıktan!


Önce 100 mbps hız geçişiniz olmamış dediler sonra olmuş dendi halen hızım resimlerde görünen gibi. rezalet

size A ürününü vereceğimi söyleyip vermezsem ancak paranızı alırsam bunun adı ne olur ?

TurkNet Online İşlem Merkezi teknik bilgiler , Modem arayüzü xdsl istatistikleri ve cmd tracert 8.8.8.8 yapıp sonuçları paylaşırmısınız ?

1 Beğeni

Merhaba,

İmanız gayet net anlaşılıyor ama TurkNet için bu durum geçerli değil. Lütfen bu gibi imalarla koskoca bir firmayı zan altında bırakmayın. Ödediğiniz ücrette bir haksızlık olduğunu düşünüyorsanız, biz de haksızlık yaptığımızı görüyorsak bu bedeli size geri öderiz. Bize talebinizi iletmeniz yeterli.
Hizmetinizi inceleyelim, nerede, ne sorun var, biz topu düşürmüş müyüz, çözümü için ne yapılabilir bakalım.

3 Beğeni

Ping başladı…

PING 8.8.8.8 (8.8.8.8): 56 data bytes

64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=0 ttl=48 time=65.779 ms

64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=1 ttl=48 time=85.715 ms

64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=2 ttl=48 time=66.163 ms

64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=3 ttl=48 time=64.685 ms

64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=4 ttl=48 time=65.638 ms

64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=5 ttl=48 time=66.203 ms

64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=6 ttl=48 time=66.824 ms

64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=7 ttl=48 time=67.389 ms

64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=8 ttl=48 time=72.968 ms

64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=9 ttl=48 time=65.636 ms

— 8.8.8.8 ping statistics —

10 packets transmitted, 10 packets received, 0.0% packet loss

round-trip min/avg/max/stddev = 64.685/68.700/85.715/6.075 ms

ben 1 ay önce açmışım ilk destek kaydımı. zaten interneti bağlatalı 2 ay olmuş. 1 ayda sorunum çözülmemiş. ben talebi iletmekten bıktım. bu zan altında bırakmak değildir bu olanı yorumlamaktır. ödediğim ücrette haksızlık olduğunu düşünüyorum diye bir cümle kuramam bu bir düşünce değil GERÇEK.

buyrun bir de siz inceleyin. ben yıldım.

Belli saatlerde mi oluyor? Pingde çok bir problem görülmüyor sanki?

şimdi dikkat ettim de bu yanıt herkese bu şekilde verilmiş. forumun online işlemlerden farkı yok anlaşılan :smiley: pingde sorun yokmuş çok bi problem. Kime göre "çok bi ". kopyala yapıştıra devam :slight_smile:

Google’a 60ms atıyor görülüyor bu attığınızdan. Eğer bu sorun belli saatlerde oluyorsa ona göre bir şeyler söyleyelim. Mümkünse şimdi bir daha speedtest sonucunu paylaşır mısınız?

Müşterini numaranızı paylaşın, inceleteceğim.
Hata bizdeyse TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden fatura inceleme kaydı oluşturun, ödediğiniz ücreti size geri öderiz.

2 Beğeni

fatura inceleme kaydını oluşturdum cevap dahi gelmedi. müşteri numaram : 1612898.

Ben yeniden hizmetinizi kontrol ettireceğim.


an itibariyle bu şekilde.

TurkNet oi. , btk , cimer şimdi de burası. hiç sanmıyorum bu sorunun çözüleceğini

bu şu an internetin iyi olduğu bir an mesela , 68 ms ortalaması var

Dostum senin hattın adsl2+, vdsl geçersen daha yüksek hızlar alırsın. Snr değerin gayet iyi vdsl kayıt oluşturun.
image

Modem arayüzünde DSL istatistikleri kısmında “Mode” diye bir kısım var. Orada ADSL2+ mı yazıyor yoksa VDSL mi?

1 Beğeni

Üsteki değerleri yeniden neden tekrar attınız?