İmanız gayet net anlaşılıyor ama TurkNet için bu durum geçerli değil. Lütfen bu gibi imalarla koskoca bir firmayı zan altında bırakmayın. Ödediğiniz ücrette bir haksızlık olduğunu düşünüyorsanız, biz de haksızlık yaptığımızı görüyorsak bu bedeli size geri öderiz. Bize talebinizi iletmeniz yeterli.
Hizmetinizi inceleyelim, nerede, ne sorun var, biz topu düşürmüş müyüz, çözümü için ne yapılabilir bakalım.
ben 1 ay önce açmışım ilk destek kaydımı. zaten interneti bağlatalı 2 ay olmuş. 1 ayda sorunum çözülmemiş. ben talebi iletmekten bıktım. bu zan altında bırakmak değildir bu olanı yorumlamaktır. ödediğim ücrette haksızlık olduğunu düşünüyorum diye bir cümle kuramam bu bir düşünce değil GERÇEK.
şimdi dikkat ettim de bu yanıt herkese bu şekilde verilmiş. forumun online işlemlerden farkı yok anlaşılan pingde sorun yokmuş çok bi problem. Kime göre "çok bi ". kopyala yapıştıra devam
Google’a 60ms atıyor görülüyor bu attığınızdan. Eğer bu sorun belli saatlerde oluyorsa ona göre bir şeyler söyleyelim. Mümkünse şimdi bir daha speedtest sonucunu paylaşır mısınız?
Müşterini numaranızı paylaşın, inceleteceğim.
Hata bizdeyse TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden fatura inceleme kaydı oluşturun, ödediğiniz ücreti size geri öderiz.