İnternet Fiziksel Olarak Yok

6 Kasım Cuma günü telefon hat direğim yıkıldı ve o günden beri destek kaydıma saçma sapan loglsr düşüyor ama çözüm sağlanmadı henüz. Online işlemler zaten otomatik mesaj, twitter destek deseniz kalıp metinler inceliyoruz halledicez, ancak son gelen log iyice deli saçması. TurkNet ve TTNet sanırım direği benim tamir etmek gerekiyormuş gibi ;

Destek Kaydı

Destek Numarası

38102307

Destek Konusu

İnternete Bağlanamıyorum - DSL Yanmıyor

Destek Durumu

Arıza Tespiti Yapılıyor

![)

Turknet Destek

Fiziksel olarak bağlantım bulunmamakta, evime gelen telefon direği trafik kazasını nedeniyle yıkıldı. Bilginize

Oim Ticket Konusu: İnternete Bağlanamıyorum - DSL Yanmıyor

06.11.2020 11:44

![)

Turknet Destek

Arıza bildiriminize istinaden alt yapı kontrollerini yapmaya başladık. Eğer bizim müdahalemiz ile sorun çözülemezse fiziksel kontrollerin yapılması için saha ekiplerine bilgi vereceğiz. 48 saat içerisinde destek talebinizi çözeceğiz ya da size problemin ne olduğunu, nasıl çözebileceğimizi, varsa sizin yapmanız gerekenleri bildireceğiz.

06.11.2020 11:44

![)

Turknet Destek

Merhaba, bağlantınızı kontrol ettik ve yaşadığınız arızanın düzeltilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine 2020110500078214478 numaralı arıza iş emrini ilettik. Saha ekipleri bölgenizdeki santralden daireye kadar olan bağlantıları kontrol edecek ve çözüm için destek olacaktır. Bu kontrollerin tamamlanması ortalama 36 saat sürmektedir. Çalışma sonrasında yaşadığınız sorunun düzelip düzelmediğine dair teyit amaçlı size dönüş yapacağız.

06.11.2020 12:02

!)

Turknet Destek

Telekom Sistem Mesajı

06.11.2020 12:31

!)

Turknet Destek

Telekom Sistem Mesajı

06.11.2020 12:31

TurkNet Destek

Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri

06.11.2020 12:32

!)

Turknet Destek

Log : BAKIR KABLODA DEVRE DEĞİŞİKLİĞİ YAPILMIŞTIR diye bir eklenti yapılmış, ne değişiklik yapıldı ne de başka bir işlem, direk olduğu gibi yatıyor yerde, eve gelen kablo kopuk, arayan soran kontrole gelen yok.

06.11.2020 15:47

Serpıl Y.

Merhaba Ben Serpil Y.

Bildirmiş olduğunuz destek kaydınız ile ilgili çalışmalar devam ediyor, saha ekipleriyle iletişim halindeyim, arızanızın takibini anlık olarak sağlıyorum, gelişme olması durumunda bilgi aktaracağım.

İyi günler dilerim.

07.11.2020 00:34

Ayrıca tekrarlıyorum girilen log yanlış, herhangi bir kablo,sistem vb değişiklik yapılmadı

07.11.2020 03:10

Turknet Destek

Telekom Sistem Mesajı

07.11.2020 16:45

Serpıl Y.

Merhaba, bağlantınızı kontrol ettik ve yaşadığınız arızanın düzeltilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine 2020110900078413575 numaralı arıza iş emrini ilettik. Saha ekipleri bölgenizdeki santralden daireye kadar olan bağlantıları kontrol edecek ve çözüm için destek olacaktır. Bu kontrollerin tamamlanması ortalama 36 saat sürmektedir. Çalışma sonrasında yaşadığınız sorunun düzelip düzelmediğine dair teyit amaçlı size dönüş yapacağız.

09.11.2020 16:19

Serpıl Y.

Merhaba Ben Serpil Y.

Bildirmiş olduğunuz arıza kaydınız ile ilgili çalışmalarımız devam ediyor, adsl ışığı yanmıyor, sorununuzun devam ettiğini tespit ettik, arızanın bildirimin altyapı sağlayıcısı olan telekoma tekrardan ilettik, gerekli kontroller sağlanacaktır. Alacağım güncel bilgiyi sizinle paylaşacağım, modeminizi açık tutmanızı rica ederiz.

İyi günler dilerim

TurkNet Destek

Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri

09.11.2020 16:54

Turknet Destek

Telekom Sistem Mesajı

10.11.2020 10:55

Turknet Destek

Telekom Sistem Mesajı

Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

Arıza Bildirim Tarihi : 06-11-2020 11:44:10

Görev : ISLAH

Görev Bildirim Zamanı : 09-11-2020 16:19:00

Arıza ID :2020110900078413575

Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı

Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi

İş Emri ID : 2020110900181561479

İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir

Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR

İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA

İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

Geçen Süre Tipi :TurkTelekom

Arıza müşteri kaynaklı mı? Telefon direğim yıkıldı diyorum evimde fiziksel internet bağlantısı yok. Başınızdan savmak için buna bile müşteri kaynaklı mı diyorsunuz gerçekten. Ayıp. Herkese tavsiye ediyordum ama bu bildiğiniz hakaret etmek, müşteri memnuniyetinden eser yok. Kimseye ulaşamıyorsunuz zaten, telekomu arasanız TurkNet hizmet veriyor biz birşey yapamıyoruz diyor, TurkNet telekonum saha ekibini kullanıyor… Tamamen saçmalık. Araştırdığım kadarıyla fatura itirazını engellemek amacıyla öyle bir log girilmiş, bilen arkadaşlar yada yetkililer bakarsa sevinirim