İnternet bağlantısını dolaptan mı santralden mi alıyorum?

mevcut bağlantım

Modem ara yüzünde görünen bağlantım

resim_2022-04-21_232513429

adresimde görünen hız

resim_2022-04-21_232647612

Şimdi ben ADSL mi VDSL mi kullanıyorum ? İnternet hizmetini dolaptan değil de direkt santralden alma gibi bir ihtimal var mı ?

alabileceğiniz hızın çok altında hız alıyorsunuz şu an. Dolaba kadar fiber geliyor ve dolapla mesafeniz 59m. Hat degerlerinizide paylasırmısınız

resim_2022-04-21_233909513
Fakat uygulamada ADSL yazıyor ? Ve üst paket için bir seçenek yok.

Hat zayıflamanız çok yuksek o yüzden yuksek hız alamıyorsunuzdur. Örnek olarak bunlar benim degerlerim. Dairenize gelen kabloyu kontrol ettirin kutudan bir elektrikçiye hatta değiştirtme imkanınız varsa değiştirtin.

2 Beğeni

2 gün öncesine kadar adsl kullanıyordum 10 mbps hız alıyordum ve değerler aynı şekildeydi ve hizmeti direkt santralden aldığım için bu şekilde olduğu söyleniyordu. Yani oradaki değerler değişmedi yine hizmeti santralden mi alıyorum ? Dolap aktif olmamış olsa adres bilgilerime ait hız değeri çıkmaz mıydı ?

su an vdsl hizmeti alıyorsunuz

Evet ama TurkNet uygulamasında ADSL yazıyor ?

1 Beğeni

Bu nasıl bir zayıflama. İç tesisat var ise acilen bakın. Yok ise arıza kaydı açın acilen :slight_smile:

1 Beğeni

müstakil ev modeme kadar gelen kablo tek ve ek yok santrale olan uzaklığım ortalama 1100 metre VDSL hizmetini santralden alıyor olabilir miyim ?

Netspeed üzerinden alt yapı sorgusu paylaşır mısınız

resim_2022-04-21_235226962

Alt yapı hızının çok iyi gözüküyor. Takribi 50 100 metre çevrenizde bir saha dolabı olması gerekiyor ve ona bağlı olmanız gerekmekte. Bir arıza kaydı açın ve ev içi kablolarınızı gözden geçirin

1 Beğeni

Evet hat hala santrale bağlı dolaba geçirilmemiş yapa’da olma ihtimali var arıza kaydı açın düzeltsinler.

Dolaplar konulalı 2 hafta oldu. Adresimde kontrol ettim o sonuçlar çıkınca böyle bişey mümkün mü diye merak ettim.

belki daha taşımalar yapılmamış olabilir

1 Beğeni

2 Hafta olduysa henüz kabin aktif edilip aktarım işlemi yapılmamıştır aktarım ekibi santrale giden kabloları dolaptaki dslamlara bağlayacak hat değerlerin düzelecek. Bende de henüz dolap aktif olmamışken vdsl alabileceğim görünüyordu başvurunca kuruluma gelen ekipler henüz dolap aktif olmadı sisteme erken giriyoruz 2 hafta sonra tekrar başvur diyip gidiyordu.

1 Beğeni

Umarım bu uzaklık değişmez :slight_smile: Aktif olduğunda TurkNet uygulamasında görebilir miyim ?

İnternetin kesildiğinde anlarsın 6-7 saat sürüyor kabinin başında aktarma işlemi sonra hat değerleri değişir.

Herkese cevapları için teşekkür ediyorum.

2 Beğeni

Ama siz yine sorgu sonuçlarını içeren ekran görüntüsü ve adres bilginiz ile birlikte bir kayıt oluşturun kontrol edilsin. Umarım kısa sürede yüksek hızlı internete kavuşursunuz :pray:

1 Beğeni