Herkese Merhaba,
Yaklaşık bir aydır internet bağlantım yok. Kocaeli/Darıcada’yım. Bağlantı gitmeden önce ise internette sık sık bağlantı kopmaları oluyordu ama önemsemedim geçer dedim. Bahsettiğim kopmalar 4-5 ay sürdü. Covid olaylarından dolayı insanlar çok fazla internet kullanıyor dedim geçer düzeltilir dedim. Üstelemedim. Son iki ayda internet hızım aşırı düştü. Aşırı düşmekten kasıt ney derseniz. Youtube’da en düşük 144p 244p izler duruma geldim, donmadan izlemek için. Bu aşamada destek kayıtları uluşturdum. Standart otomatik mesajlarla sorun olduğu saha ekiplerinin yönlendirildiği gibi baştan savma cevaplar ile 15 20 gün oyalandırıldım. Bu süre içerisinde modemi değiştireyim belki benden kaynaklıdır diye gidip Asus AC750 VDSL/ADSL modem aldım. Kurulumu yaparken otomatik Turknet sunucu seçildiğinde Turknet(VDSL) kaydı seçili gelmeye başlandı kurulumda. Ama, ben ADSL kullanıyorum. Neyse ADSL verilerimi port ayarlarını yapıyorum. Kaydediyorum otomatik VDSL’e geçiyor. Aynı modemi TürkTelekom üyeliği olan arkadaşlara kurunca sıkıntısı bağlanıyor. Modem kurulumunda port ayarlarında sorun mu var diye + olarak modem destek için destek kaydı açtım. Bu arada internet bağlantım tamamen gitti. Işık bazen yanıp sönüyor bazen hiç yanmıyor. Türktelekom’dan iki defa geldiler. Kablolar kontrol edildi filan hala ışık yok. Yani hiç internet yok.
Turknet’te en büyük sorun, sorununuzu yazarak anlatabilmekte. Siz anlatsanız da karşı tarafta ki kişini okuduğunu anlamaması ayrıca sorun. Teknik destekte soru soruyorsunuz olası durumlar için gelen cevabı görünce başınızı dağlara taşlara vurasınız geliyor.
Neyse uzatmayalım. Şuan internet üzerinden kontrol ettiğimde adresimde hem ADSL hem de VDSL varmış. Gelin görün ki derdimize çara bulacak destek ekibi bulmak sorun.
Son olarak VDSL hizmeti almak ve bir an önce internete bağlanmak istiyorum.