Internet bağlantım Sık Sık kopuyor

1 aydır internet bağlantım sürekli kopuyor, evden çalışan biri olduğum için artık bundan dolay ciddi sıkıntılar ve yaptırımlara katlanmak zorunda kalıyorum sürekli dış tesisat kontrolü dış tesisat kontrolü diyorlar ancak yapılan hiçbirşey yok, abartısız 8 defa dış tesisat kontrol edildi ama hala eve ekip gelip kontrol etmedi, genelde oyuna girmek istediğimde veya çalışırken kenardan film açtığımda internet gidiyor, yardımcı olabilecek var mı?

Selamlar @Orka, iç tesisat müşteri sorumluluğundadır. Ücreti dahilinde yerinde destek hizmeti almadığınız sürece iç tesisatınıza müdahale edilmez. Siz de bir elektrikçi yardımıyla iç tesisatınızı kontrol ettirebilirsiniz. Modem üzerinden hat değerlerinizi paylaşmanızı rica ediyorum. Kopma sorununu yalnızca kablosuz bağlantıda mı yaşıyorsunuz yoksa kablolu bağlantıda da sorun mevcut mu? Modem firmware sürümünüzü de paylaşırsanız sevinirim.

Konu hakkında bilgim kısıtlı olduğu için daha hızlı çözümlenmesi için özel mesaj gönderdim Alperen Bey

Dönüş yaptım :handshake:

Modem Modeli: Zyxel VMG3625-T50B
Modem Sürümü: V5.50(ABPM.5)F1

Hem kablolu Hem kablosuz bağlantıda kopma sorun yaşanıyor, DSL ve İnternet ışığı ikisi birden gidiyor, sonra dsl geri geliyor İnternet kırmızı yanıyor bir süre sonra tekrardan kendine geliyor ve takrarlıyor bunu

xDsl İstatistiği:

xDSLFwVersion:      FwVer:5.12.21.0_B_A60901 HwVer:T14.F7_0.0
   Line State:      Up
   Modulation:      ITU G.993.2(VDSL2)
   Annex Mode:      ANNEX_B

===========================================================================
INP downstream: 24841
INP upstream: 14945
shineGINPdownstream: 0
shineGINPupstream: 0
reinGINPdownstream: 0
reinGINPupstream: 0

TPSTC type: 64/65B PTM TC

near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
near-end fast channel bit rate: 36744 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 8192 kbps

near-end FEC error fast: 428
near-end FEC error interleaved: 0
near-end CRC error fast: 31
near-end CRC error interleaved: 0
near-end HEC error fast: 0
near-end HEC error interleaved: 0
far-end FEC error fast: 0
far-end FEC error interleaved: 0
far-end CRC error fast: 0
far-end CRC error interleaved: 0
far-end HEC error fast: 0
far-end HEC error interleaved: 0
DSL uptime :33 min, 58 secs
DSL activetime :0 min, 21 secs

Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 8.3 dB
output power upstream: 8.6 dbm
attenuation downstream: 7.2 dB

Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 14.7 dB
output power downstream: 14.6 dbm
attenuation upstream: 14.7 dB

Bit table:
carrier load: number of bits per tone
tone 0- 31: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 22 22 22 22 44 42 45
tone 32- 63: 00 33 33 34 44 45 55 55 55 56 66 75 64 65 55 34
tone 64- 95: 54 42 54 33 44 02 03 04 00 00 00 00 00 00 20 22
tone 96-127: 20 32 30 44 43 55 55 56 65 67 77 77 77 77 77 77
tone 128-159: 88 78 87 87 77 87 87 77 87 78 77 78 87 88 88 88
tone 160-191: 99 89 99 99 99 99 a9 99 99 a9 aa aa aa a9 9a aa
tone 192-223: aa aa aa aa aa aa 9a aa aa a9 aa aa 9a aa aa aa
tone 224-255: aa aa a9 9a aa aa aa aa aa aa aa aa aa 9a aa aa

@moderators + @tnetwork ve değerli üyelerimiz yorumlayacaktır.

Saha ekibi geldi ve düzelttiğini iddia etti, iç hatlarda sorun yok dedi dışarısı da sağlam dedi. 10 dakika sonra sorunum tekrardan yaşandı yazılımsal bir sorun olamaz mı modemle alakalı, lütfen yardımcı olun

Merhaba @Orka modem yazılımıyla böyle bir sorun yaşayacağınızı sanmıyorum eğer imkan var ise yedek veya ödünç bir modem ile deneme yapmanız sorun modeminizden veya modeminizin güç adaptöründen kaynaklanıyor olabilir. İyi günler dilerim.