İnternet bağlantı ve hız problemi

yaklaşık olarak haziran temmuz gibi başladı sorunum ama kpss sınavları olduğu için pek aldırış etmedim şimdi sınavlar bitti internet kullanmak istiyorum fakat kullanamıyorum öncesinde eski modemim vardı inca marka destek talebi açtığım zaman modem kaynaklı sorununuz var dediler bende turknetten zyxel vmg8623-t50b marka modem aldım ayarları kurulu olarak geldi modemi kullanmaya başladığım zaman sorun yine devam ediyordu ve yine destek talebi açtığım zaman yine modem kaynaklı denildi bana arızalı modem satmadıysanız modem kaynaklı olmasına imkan yok dedim hala daha inceleme yapılıyor hat değerlerim ve teknik bilgilerim böyle yardım edermisiniz yeni kullanıcılar bir fotoğraf koyabiliyormuş turknetin destek sayfasındaki teknik bilgilerimde VAE:KAPALI Modem buluşma:Modem buluşmuyor-VDSL İndirme hızı:- Yükleme hızı:- şeklinde çıkıyor
Abone no: 1275076
Modem : zyxel t50b

1 Beğeni


bunlarda hat değerlerim

1 Beğeni

Şu an bağlantınız var mı ? Düşük hız problemi mi yaşıyorsunuz ?

Şuanda kullanabiliyorum bağlantım var fakat 2.5 megabit hız alıyorum ve sürekli kopmalar oluyor

Zayıflama baya yüksek snr değeride sınırda kopma sebebi bu olabilir. 15 dakika ara ile 3 tane hız testi yapıp destek kaydı olarak paylaşın. Ekipler inceleyip dönüş yaparlar.

Yapıyorum fakat sorun tam olarak çözüme kavuşturulmadı benim yapabileceğim birşeyler felan yok mu veya hızlandırabileceğim birşey

Testler kablolu mu ?

Kablosuz olarak yapıyorum 2.5 mb hız kablolu yapıyorum 2.8 hız oluyor

Oimden arıza sorguladığınızda sorun buluyor mu ?

Benim teknik bilgilerde var yeri kapalı olarak görünüyor bununla bir ilgisi olabilir mi acaba ve modemle buluşmuyor diyor

TurkNet Online İşlem Merkezi den sorguladığımda bağlantı sorunu olarak çıkıyor

Ankastreye modem bağlayıp ölçüm yapabilme şansınız varmı ?

Anlastrede bağlantılar kablo halinde daireye kadar geliyor düz kablo halinde ölçüm yapamam heralde çünkü o başlıkları yok veya nasıl yapabileceğimi söylerseniz denerim

Ankastrede dairenize gelen kabloyu biliyor ve o kablo erişilebilir bir yerde ise onun ucuna rj11 telefon kablosu takip diğer ucunu modeme takarak ölçebilirsiniz.

1 Beğeni

Hakan Bey, bu sorgulamayı hangi menü altından yapabiliyoruz TurkNet Online İşlem Merkezi’de?

Teknik Destek > Yardım Merkezi > Arıza > Arıza Sorgulama

1 Beğeni

Modeme elektrik verebileceğim yer yok ama sanırım onu yapamam ama bir denerim ama ankastrede rj11 kablo şeklinde değil ankastreden çıkan kablo

Ucunda rj11 çakılı olan bir kabloyu kesip ankastredeki sizin bölgenize takabilirsiniz. Ben sorunun iç tesisatdan kaynaklandığını düşünüyorum. Destek kaydı oluşturup yerinde destek de talep edebilirsiniz.

2 Beğeni