İnternet Arıza

Merhaba,
Neredeyse 1 aydır düzgün bir İnternet hizmeti alamıyorum. Bir çok kez arıza bildiriminde bulunmama rağmen hiç bir gelişme yok. En son 19.06.2020 tarihinde Destek No: 34416140 ile arıza bildiriminde bulundum. Sürekli otomatik mesaj geliyor. Ama hiç bir gelişme yok. TurkNet Türk Telekom a paslıyor. Türk Telekom bizde arıza yok diye TurkNet e atıyor.

Lütfen şunu sonuca ulaştırın. Cep telefonundan laptopu İnternete bağlıyorum. Durduk yere telefon faturama ilave İnternet almak zorunda kalıyorum. Ayrıca hizmet almadığım halde TurkNet faturası da geliyor.

Müşteri No :***
Abone No :***

Gsm : ***

İç tesisat kontrolü yaptırdınız mı?

29.06.2020 tarihinde yapıldı. Servis notunda TT kaynaklı sinyal yok yazıyor.

Açık Destek kaydınıza en nasıl bir cevap verildi. Otomatik de olsa paylaşır mısınız mümkünse