İnternet akti̇vasyonu port sorunu

Yeni kayıt oldum ama olurken binamızda 40 daire olmasına ve fiber altyapının bulunmasına rağmen oturduğum daire numarasında ‘‘18’’ fiber alt yapısı yok seçeneği çıkmıştı. Müşteri hizmetlerini aradığımda onlar duruma açıklık getiremediler ve aynı apartmanda 40. dairede fiber altyapısı olduğunu söylediğimde ve o daire numarasında kayıt yaptırdığımda internet bağlantımı yapabiliyordum. Sorun şu ki 41 ve 42 numaralı dairelerde aynı apartmanda sizlerin TurkNet 'e başvuru sayfasında gözüküyordu. Bende 41. daire üzerinde kayıt oluşturdum müşteri hizmetlerindeki çalışanınız ile birlikte. Bugün türktelekomdan çalışanlar geldi ve modem kurulumunu 18. daire^'ye benim söylediğim gibi yaptılar ama sisteminizde 41. daire olarak gözüküyorum. Sonuç olarak internetim hala aktif değil. En geç 24 saat içerisinde aktif olunacaktır mesajı geldi ve üzerinden şu saat içerisinde 24 saat dolmadı ama sorunum şu 41. daire üzerine ‘‘IP’’ gönderim mi sağlıyorsunuz ya da benim nasıl bir yol izlemem gerekli.
Konuyu elimden geldiğince anlatmaya gayret gösterdim ama geri dönüş sağladığınızda daha detaylı bir şekilde anlatabilirim.

Aktivasyon sonrası belli olur eğer telekom ekipleri aktif sinyali 41 e değil de 18 e giden kabloya taktılar ise sorun olacağını sanmıyorum.

1 Beğeni

@ModeratriX 'in de dediği gibi hat doğru porta aktarılıp bağlandıysa sıkınıt yaşamazsınız. İnternet sağlayıcılarının kullandıkları adres altyapısı ile normal adresler ya da belediye atamaları farklılık gösterebiliyor. Şu anda oturduğum bina Su-Elektrik için no3 olarak görünürken belediye tarafından no 4B. :smiley: Turk Telekom ise binayı No:2 olarak görüyor dolayısıyla TurkNet de öyle :smiley: ama hizmeti sıkıntısız kullanıyorum 1,5 yıldır.

1 Beğeni

Adrese dayalı nüfus kayıt sistemi üzerinden adresinizi güncelleyip onaylayın. Ve diğer abonelerinize de o adresi güncellemesi için iletin :blush:

2 Beğeni

Verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim.
Dediğiniz gibi 18. Daire üzerinden sinyal vermişler.
Şuan için bir sorunum yok hızımda 100 Megabiti aşıyor .TurkNet online işlemler menüsünden de fatura adresimi de güncelledim. Şuan için sanırım bir sorun olmaz. Sabrınız ve anlayışınız için teşekkür ederim.

2 Beğeni

İyi günlerde kullanın inşallah :pray: :upside_down_face:

30 saat sonunda konu otomatik olarak kapatıldı. Yeni cevap girilmesine izin verilmiyor.