Hizmetimi nasıl dondururum?

Hizmetinizi bir süre kullanmayacaksınız ücretsiz olarak dondurabilirsiniz. Böylece ev telefon numaranızı korumuş olursunuz. Dondurmadan hizmetinizi iptal ederseniz, tekrar hizmetinizi aldığınızda aynı telefon numarasını koruyamazsınız.

Hizmetinizi geçici bir süre dondurmak ya da daha önce dondurduğunuz hizmetinizi tekrar aktifleştirmek için aşağıdaki linkten Online İşlemler’e giriş yaptıktan sonra sol tarafta bulunan menüden “Destek”, oradan da “Destek Kayıtlarım” seçeneğine basın.

Buradan “Yeni Destek Kaydı Oluştur” butonuna tıklayın. Karşınıza çıkan formdan “Hizmet Dondurma” başlığını seçin ve destek kaydınızı oluşturun. Buradan daha önceki kaydınız için yeni detaylar da girebilirsiniz.

Dilerseniz 0850 288 80 80 numaralı TurkNet Hızlı İşlem Hattı üzerinden de hizmet dondurma talebinizi bize iletebilirsiniz. Telefonla aradıktan sonra 6’yı, daha sonra 3’ü tuşlayın.

Bir yılda en fazla 180 gün ve yılda en fazla 2 kez internet hizmetinizi dondurma hakkınız bulunmaktadır. (Yıllık hizmet dondurma hakkınız son dondurma tarihinizden bir yıl sonra yenilenir. Örneğin, 02 Şubat 2021’de hizmetiniz için dondurma işlemi yapıldıysa 02 Şubat 2022’de hakkınız yenilenir.)

Hizmetinizi kullanmaya başladığınız günden itibaren en erken 24 saat, en geç 60 gün sonra dondurabilirsiniz. İnternet, telefon ve statik ip gibi tüm hizmetleriniz aynı zamanda donar ve süre sonunda birlikte açılır.

Hizmetinize ait ödenmemiş faturanız olması durumunda hizmet dondurma işleminiz yapılamayacaktır. Ödenmemiş; fakat son ödeme tarihi geçmemiş faturanız bulunuyorsa dondurma talebi alınabilir.

Hizmetinizin dondurulduğu süre boyunca aylık ücret faturalanmayacak varsa gecikme ücreti, modem ücreti, aktivasyon ücreti faturalanacaktır. Hizmet dondurma işlemi için ayrıca bir hizmet dondurma ücreti ödemeyeceksiniz.

DESTEK KAYDI OLUŞTUR

5 Beğeni