Hizmeti tam olarak hangi aşamada veriyorsunuz

Öncelikle yazıma başlamadan önce kendimi zor tuttuğumu bilmenizi isterim.
10.11.2020 tarihinde superbox’ın kalitesinin bozulması sebebiyle ve ttnetin eline düşmemek için ne yazıkki TurkNet 'e yani sizlere başvurdum.6 günde kurulması gereken hizmetim 6 günü aşınca 2 günde bir arayıp hal hatır sorar oldum. süreç zarfında ttnetten alamadığınız 20 günlük süreç bilgisini, neden kapıma port verilmediği bizzat kendim ana bayiye giderek sorup öğrendim ve açık port olmadığını portlarda yer olmadığı bilgisini sizinle paylaştım.20 iş gününün sonunda 30.11.2020 tarihinde sizleri aradım ve dedimki bu internet gelmez biz bunu iptal edelim.Tamam denildi ve kapanma talebim gönderildi.Ne hikmeti ilahi ise ertesi sabaha mesaj geldi aradım müşteri hizmetlerini sordum T.telekom bizim eve kablo getiricek port vericek.İptal talebim vardı ne oldu dedim geri çekilmiş denildi.30.11.2020 tarihinde sizden ümidi keserek turkcell sözleşmemi yenileyen ben size 1 şans daha vererek o sözleşmeyi fesh ettim.Bugün günlerden 04.12.2020 kurulum ekibi geldi dsl ışığım yok kablo problemi yok hiçbişey yok.Dedim ne oldu dediler kablo yanlış bağlanmış arıza kaydı oluşturucaz.İyi dedim oluşturunda ben nezaman internete giricem dedim,Bugün sizden gelen mesajın içeriğinde aynen şöyle bişey geçiyor."Çözümü için süre bilgisi veremiyorum ama mümkün olan en kısa sürede çözmeyi hedefliyoruz. " diyorsunuz. müşteri hzimetlerini arıyorum saçma ■■■■■ bi telesekreter çıkıp kaydınızı tamamladık işte kurulum hizmeti aldıysanız diyor vsvsvs diyip tekrar dinlemek için yıldızı tuşlayın diyor bassam tekrar dinliyorum basmasam kapatıyor yani yönlendirmeden kapatıyor.TTnete gittim bugün adamlık yapıp sizin yerinize dedim böyle bi problem var ya dedi işte 6 ay arıza kaydı bekleyen müşterilerimiz var öncelik ttnetlilerin felen dedi,Dedim nasıl bi saçma firmasınız dedim.Oturan kadın bana aynen şöyle dedi ya dedi hem ttnetten almıyosunuz başka firmaya gidiyosunuz hemde bize çemkiriyosunuz dedi ya soruyom allah için sizin ttnetle aranızda nasıl bi kurumsal bağlantı var,Adamlar adınızı kirletmek için elinden geleni yapıyor gibi davranıyor.Neyse orası size kalmış kardeşim 1904602 data hattı için yazdım gün içerisinde beni ya arayın ya şu ■■■■■ telesekreterden kurtarın.İnternet hizmetimin bugece 12 ye kadar gelmemesi durumundada iptal talebimi bizzat kargo ile göndereceğimi de bildirmek isterim.

Dosyalarım vs gönderildi ama sizin tarafınızdan hizmetimin açılmadığını da düşünüyorum

Iptal Talebinizi sistemde kayıtlı mail adresinden mail ile de iletebilirsiniz. TurkNet’in iptal için kurduğu mail adresine gönderdiğiniz mailler TurkNet’e fax olarak ulaşacaktır.

Iptal için yapmanız gerekenler

1- İptal talebinizi, kimliğinizin önlü arkalı fotokopisi ve Abone/Hizmet numaranızın, bulunduğu bir dilekçeyi e-posta eki ile birlikte iptal-faks@TurkNet.net.tr e-posta adresimize göndermeniz yeterli. Bu adrese gönderdiğiniz e-postalar, bize faks olarak gelecek.

2- Göndereceğiniz e-postayı aboneliğiniz ile eşleştirebilmemiz için konu kısmına “Abone Numaranızı” yazarak sistemlerimizde kayıtlı e-posta adresinizden göndermenizi rica ediyoruz. Abone numaranızı ve sistemlerimizde kayıtlı olan e-posta adresinizi öğrenmek için Online İşlemler - TurkNet adresini ziyaret edebilirsiniz. Talebinizi aldığımızda e-posta adresinize bilgilendirme göndereceğiz.

UYARI!
-Lütfen göndereceğiniz evrakları jpeg formatında bize iletiniz.
-Lütfen belgelerinizi mailin içeriğine değil ekine ekleyiniz.
-Lütfen göndereceğiniz dosya boyutların toplamının 10 Mb geçmemesine dikkat ediniz. Dosya boyut toplamı 10 MB geçen dosyalar işleme alınamayacaktır.

Ornek mail

1 Beğeni

Sizde okadar emin olmalısınız ki sorunu çözmek yerine direk sonuca baglanmissiniz teşekkür ederim yinede ama merak etmeyiniz hayatım boyunca bilgisayar ve internetten en uzun kaldığım süre suanki süredir e devletten tek tıkla yapabilirim.İyi çalışmalar

2 Beğeni