Hizmet taşımada Altyapı Sorunu

Şehir değiştirdiğim için aboneliğimi yeni evime almak istiyorum ama TurkNet beni arayıp türktelekom merkezine gidip başvuru yapmanız gerekmekte diyor. Türktelekom merkezine gittiğimde ise TurkNet’in bize talepte bulunması gerek diyor. Evimin sağ ve solunda türktelekom fiber logarları var daha dün yetkililer döşerken sorduğumda buradan hizmet alabilirsiniz diyor. Ama ben hizmetimi taşıyamıyorum sorgulamada gözükmediği için. Türktelekom’a talepte bulunur musunuz lütfen.

@EFG arkadaşımız yardımcı olacaktır.

Merhaba @canatan, müşteri numaranızı benimle özel mesaj üzerinden bu durumu yazarak iletir misiniz?

özel mesaj gönderme yerini bulamadım
müşteri numaram; 1172958

Bu konu ile alakalı bize bugün 50030412 numaralı destek kaydınızı oluşturmuşsunuz. Ben şimdi arkadaşlarıma sizin önceliğinizi ileteceğim. Gerekli tüm incelemeler yapıldıktan sonra size net bir bilgi vereceğiz.